Siren ljud
Hej på er!
Jag har ett litet problem, jag har nu 3 kvällar i rad hört ett siren ljud, som ambulansen, varje gång jag ska lägga mig, tills jag somnar. Det är inte högt, men jag hör det tydligt.
Vanligtvis vet jag vem som kontaktar mig, men den här gången känner jag inte av någon?? Vad kan det vara? Är det ett Tecken på något?
Tacksam för svar!
Kram
www.mediumjina.se
Hej! Har du fått reda på varför du hörde sirenerna? Jag har hört en sak om sirener, men jag vet inte om jag ska tro på det och vill inte oroa dig. Du kanske bara är väldigt trött? Kram/s
#1 jag r väldigt nyfiken om vad du har hört :D
Okej. Min sambos morfar hade i några dagar innan han gick bort i hjärtinfarkt berättat för sin dotter att han hört sirener ett tag. Men jag vet inte, hörde dom en dag, men inget hände, men jag var lite rädd.
#1 Tack för ditt svar.
Jag har också tänkt tanken att nånting kommer att hända, hoppas verkligen inte. Jag har hört dom i 3 dagar, än så länge kom de inte tillbaka. Undrar verkligen vad det betydde/betyder. Jag är såklart rädd att det komma att hända nåt.
Hörde du själv siren ljud en dag? Och inget hände? Det var ju goda nyheter det iaf.
www.mediumjina.se
Inget hände, därför så tvivlar jag på det min sambo berättade. Han har även hört utan att något hände. Men man kan ju fundera på varför man hörde dem. Men du ska inte oroa dig :) Kram
Kanske hör du det pga att det är någon nära, som gått bort i en olycka, som vill ta kontakt med dig? Kan ju vara en sån enkel anledningen. :)
Kramar.
Ambulanser körde omkring utanför?