min dotters ögon
Ja tog denna bild på henne för ett par månader sen och såg för ett tag sen att nått inte såg rätt ut
tog flera bilder på henne den dagen men bara en bild blev så konstig , vet ej vad eller varför de blev så och undra om nån vet ?
ja vet ju att ja har en man som vandra här i min lgh ! men vad är det med min dotters ögon på denna bild
alla svar uppskattas

den bilden gav mig kalla kårar..

Fy, jag kan inte titta på den här sajten jag skrämmer bara upp mej själv! plus att jag är hemma själv nu :(
/Elvira :D

Är hon synsk,din dotter ?
de kan blivit fel med bilden vissa kameror är, Sumpiga!

#3 vet ej om hon är synsk , har inte hört eller hon har inte sagt nått
Du bör nog fråga någon som är duktig på kameror och foto först…Jeremina 
Jag mår dåligt av att titta på den bilden. Som om hon hade något i sig. jag vet inte men en annan energi av ngt slag…
Huga huga…
Ha en bra dag! // Pernilla

Åh herregud vad jag blev illa till mods av den där bilden. Håret reste sig i nacken och det gjorde ont i hela kroppen.
Väldigt obehagligt, jag kan dock inte svara på vad det är.
Men som tidigare sagt också, kolla med någon som är bra på kameror också. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Tycker nog att fotot mest är suddigt. Tycker som Jeremina att du ska kolla upp din kamera
Kram Åsa
Jag kan inte heller se att det skulle vara något konstigt mera än att hon är lite ledsen eller trött när kortet är taget + att bilden är suddig. Om hon har tårar i ögonen och bilden dessutom blir suddig så kan det ju se konstigt ut. Ibland kan ju ögon se röda ut också när man fotograferar och det är inget konstigt med det sånt händer ju ofta.

Tittade på bilden nu igen på morgonen och känner inte alls samma sak. Tror det hade att göra med att det var natt och jag är mörkrädd då jag kollade igår, hehe.
Det är en läskig bild, men jag tror att det finns en logisk förklaring i kameran :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag tycker bara att hon ser tår gråten ut.

Bilden är bara suddig, ett typiskt "kamerafel". 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
eftersom det bara blev så på en bild är det ett typiskt kamerafel blir nästan alltid, så det är varken något övernaturligt eller att hon e synsk Tack & hej leverpastej!
Jag fick omedelbar ståpäls, rysningar och yrsel när jag såg denna bild. Shit vad otäkt.
det är inget märkligt med dig bild, tyvärr!
jag och en kompis tog en sån bild på oss för flera år sen och vi fick sånna ögon. men det var inget specellt.
När jag fokuserar på hennes ögon blir de båda helt klara…jättemärkligt. Men det känns inte obehagligt i alla fall.
Amor Vincit Omnia

#0 Ja.. det där är en helt vanlig bild. hon är lite tårögd efter vad jag kan se och hennes linser ser ut att reflektera dagsljuset så hon får den där grådaskiga hinnan. Bilden överlag verkar vara lite ur fokus.

du får fråga henne om hon är synsk, och om hon mår bra.
jag tycker att bilden ser kall ut,
Hur menar du ? vem som helst ser att hon är arg för någonting…eller väldigt besviken..ögonen kan ändra färg när man blir arg, min systerdottet har gröna ögon och när hon blir heligt förbaskad så vill man inte se de ögonen, de blir svarta springor…..huuuu
Och min dotter har ljusa blå ögon och när hon blir arg så blir de antingen isande blå eller mörkt blå..beror på hur arg hon är…kan aldrig tänka mig att något hemskt har drabbat din dotter sluta tänka så ..hoppas att du inte säger något till henne om ögonen och skrämmer upp henne…
U R us
Håller med senaste inlägget, säg absolut inget till din dotter, det skulle skrämma henne. jag tror inte heller det betyder något, så jaga inte upp henne i onödan. jag hade en period då jag såg/sökte konstigheter i alla fotografier jag tog och man kan minsann se det mesta i helt vanliga foton.
Nu är jag absolut ingen expert och även jag reagerade med lite obehag vid första anblicken av fotot, men jag tror det var för att alla andra oxå gjorde det. jag tror nog att det bara råkade bli suddigt över ögonen
kram
Ann-britt
Men jag undrar, för jag trodde också först att bilden bara var suddig och sambon tror också det, men…. tittar man på tröjan till exempel så är ju den inte alls suddig.
Kan det bli så bara där uppe?
Dum fråga kanske…
Ögonen såg läskiga ut tycker jag! Jag har ingen aning om vad det kan bero på, ögonen alltså.
Men hon så inte så glad ut på bilden. var hon sur?
Jag vet inte hur du och din man/fadern till barnet har det men det tycks som om barnet vet/oroar sig för något? Det tycks för mig framträda på detta kort. Kan ha fel…….pmá mig gärna för mer info.
asså snälla, det är inget med ögonen.
jag menar inte att vara nån glädje förstörare, men dedär har hänt på fler av mina foton. det är vanligt!

#25 hmmm.. just. Tycker detta säger en hel del om hur lätt det är att påverka folk
Jag måste oxå säga att jag tror inte att det är något konstigt med detta foto annat än att det har blivit suddigt på någotvis, för tittar man på flickans tumme så ser den suddig ut med…..
Ser alltså inget skrämmande med denna foto…….skönt eller hur?
varma kramar
Eija
hur menar du?

#28 Det är ett vanligt fel på bilden, men en börjar med "huuu vad läskigt" på hakar resten på. Ett fenomen som för övrigt syns på andra platser än bara här. Det första svaret i en tråd brukar sätta märket på de resterande svaren.
haha på så vis ;p
jadu, du har helt rätt. men det är INGET läskigt med bilden, det är bara ett vanligt fel
Tycker det ser ut som en kall blick, och det ser ut som någon tagit över hennes ögon o blick tillfälligt. Kanske för att meddela er något?
När jag ser blicken vill jag skärpa till mig och genast sluta tjafsa med folk osv, en varning får jag typ..
Kände så otroligt starka kårar i hela kroppen kunde bara se bilden knappt en sekund.
Hoppas på att det är nåt fel med kameran bara vågar inte tänka nåt annat hehe
@ the gym
det är bara en reflex som syns i hennes ögon vi har blanka ögon och har hon lite tårvätska i ögonen också så sker det enkelt, framförallt med en halvbra kamera =)
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.
Vill inte vara någon partypooper här, men det kan lätt bli så med bilder ifall slutartiden är för långsam och hon rör ögonen, då blir det som rör sig suddigt :)
Äsch det där beror på att du inte hållt kameran stilla då du knäppte kortet. Hade samma grumlighet på detaljer då jag knäppte ett kort på mobilen idag. Tog om det och bilden blev som den skulle :)
Hon ser genom någon annans ögon, vem eller varför får jag inte riktigt grepp om .Ha lite koll om hom har någon låtsas (kompis) är inte helt ovanligt att barn har det då dom är mycket öppnare än vuxna
behöver inte va något negativt snarare tvärtom
Nicholas