Oönskad gäst
Jag tillbringade en natt på vandrarhemmet Kronohäktet i Varberg. När jag kom hem insåg jag efter ett par dagars total orkeslöshet, trötthet och huvudvärk, att jag fått med mig en man därifrån. Med lite hjälp blev jag av med honom. Min undran nu är - borde jag rena mig på något vis efter detta och i så fall hur? Kan tilläggas att orkeslösheten, tröttheten och huvudvärken försvann efter att jag blev av med mannen.
Eftersom du blev av med honom så berhöver du inte rena dej.
De energierna han sände ut till dej tog han med sej.
Åå tack för svar. Hörde att han dök upp hos henne som hjälpte mig att "bekräfta" att jag kände rätt, men hon har tydligen oxå blivit av med honom nu. En riktig "klisterande". Är det vanligt att de följer med så här?
Om de inte är platsbundna så kan de nog följa med.
Men skönt att både du och hon blev av med honom och hoppas han kom över dit han skulle nu.
Han kanske behövde lite hjälp över.

Undrar om han verkligen gick över. Kändes som han var nöjd med tillvaron han befann sig i. Hennes son var med när han dök upp, så jag sa åt henne att vara uppmärksam på att han inte klistrar sig på sonen…
för några år sen så var jag med jobbet på konferens och vi sov över på kronobergshäktet i Varbergs fästning och jag sov jättegott och hade inga problem alls efteråt…
Vad skönt att höra Kvasthilda. Jag sov hyfsat, men hade som sagt sällskap hem. Den mannen kanske hade kommit dit med någon annan gäst och inte hörde till fästningen….

han hade inte behövt att ha med fästningen att göra överhuvudtaget. Är man mottaglig o ha otur kan man få med sig någon hem bara man går o handlar…
Vill du så öppna ett fönster, tänd ett ljus eller köp hem en blomma eller liknande men som redan skrivits så behöver du inte det. Det e mest för att själv ska känna dig "renare" :)
Alis volat propriis 
Tack alla för goda råd o hjälp. Är säker på att han är borta nu, så jag är lugn. Har inte gjort någon rening eftersom det inte behövdes. Blommor är ju i och för sig alltid uppiggande :-).

det handlar bara om känslan av nytt, fräscht och som du skrev uppiggande. :)
Alis volat propriis 
*bumpar tråden*
Hej,
Jag fick veta i våras av ett medium att jag har/hade en klisterande med mig, som antagligen har strulat med både min hälsa, livet i stort, och kanske t o m folk i min närhet.
Jag gjorde en rening efter bästa förmåga, och saker har väl blivit lite bättre för mig, men släktingar och vänner har blivit allvarligt sjuka och haft det allmänt trassligt.
Kan anden ha med det att göra? Går det att se och/eller lösa? Jag har hört om en massa sydamerikanska växter osv., men ekonomin tillåter verkligen inte det.
Jag har en rolig historia att berätta faktiskt.
Minns inte vilket år det var när OKÄNDA sände ett avsnitt från en restaurang i Sala i Västmanland. I den restaurangen hade en man spökat länge med allt vad det innebär.
Okay, hade vägarna förbi Sala, min väninna och jag åkte till den här restaurangen för lunch. Bara för att "se" själva platsen och eventuellt känna om det fortfarande spökar där.
Frågade i förbigående den nya ägaren om det fortfarande spökar där och hon sa att det gör det. Men bara på morgnarna.
Vi åt och pratade om just detta speciella avsnitt i det OKÄNDA. Efter lunchen skulle vi åka hem till mig och se avsnittet vilket jag hade bandat in. Väninnan var nyfiken på det eftersom hon kommer från Sala men hade inte sett avsnittet.
När vi åt kände jag hela tiden att en man står vid vårt bord. Berättade det för väninnan. Fick även lite annan information från honom.
Sen åker vi iväg och jag känner starkt att mannen sitter på baksätet. Jag sa till honom att ok, han kan följa med men han måste ta sig tillbaka till Sala sen. Jag upplevde att även han var nyfiken på avsnittet där HAN spelar huvudrollen! Vem skulle inte vara det!
Han och vi två bänkade oss framför TV:n och såg avsnittet.
Efter programmet var han bara plötsligt borta. Jag kände ingenting.-Hoppas bara att han trivdes och tyckte om programmet.
Jag är övertygad att han är tillbaka på "sin" restaurang. Ska åka och äta lunch där en gång till i snar framtid. Vem vet, han kanske kommer och hälsar på vid bordet. Det får räcka den här gången.