Övning!
Blev lite inspirerad av alla övnings-inlägg så tänkte göra ett jag också :) Är inte så aktiv på denna sida, utan går mest in och läser ibland för att det är intressant. Själv är jag inte alls psykisk eller något sånt, glömt vad det heter på svenska just nu. Aja, men vi kör igång :)
1. Vilken bokstav börjar mitt efternamn på?
2. Vad heter min svarta lilla luddiga råtta? (Ni från råttor iFokus får inte svara på denna frågan ;) )
3. Vilken linje går jag på gymnasiet? Eller lite lättare kanske: Vad är det jag pluggar? Matlagning, bild, djurhantering, sömnad etc.
4. Vilket land ska jag till i vår?
5. Vad säljer jag på fritiden?
Lycka till :D när ett par svarat så kan jag skriva rätta svar, men jag låter er gissa tills imorgon i alla fall.
Jag provar, skratta inte för mycket om allt är fel :)
1.E
2.Emil eller viktor
3.Något som kräver mycket tankeverksamhet och begåvning. Känns som att du är lite inbunden som person och att detta både passar dig och på samma sätt blir jobbigt för dig?
4.Något land som ser ut att ha många stora grå/beiga byggnader och vädret inte skiljer sig så mycket från sverige. Ser ganska molnigt och nåstan dimmigt ut.
5.Jag ser dig sitta framför ett skrivbord som är placerat rakt framför ett fönster och du gör något på några små vita fyrkantiga saker. Kanske du målar?
1 W eller V ? kanske E ?
2 Emil?
3 säger Djurhantering
4 finland eller norge, gissar på finland
5 ser massa färger så tror något med målning, fast kanske säljer djurleksaker ? eller djur grejer? :P
Du gillar djur väldigt mycket iaf :P
Vad är svaren ? :P
1. W
2. Lucifer
3. Speldesign
4. Thailand
5. Piercingar
Blev som ni ser rätt så fel, fast kanske är lite svårt :D
aja, jag hade rätt på första frågan iaf :P
#5 Ja det hade du :D