Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1834 ggr
ForestSpirit
3

Känner ni av?

Är det bara jag, eller känner ni av att något är på gång? Någon förändring?

Jag känner av detta i hela kroppen, och av någon anledning får det mig att tänka på allt prat om 21 december. Jag kan klarlägga direkt att jag tror absolut inte att jorden kommer att gå under. Men någonting är verkligen i förändring..?! Någonting säger mig att vi kommer att gå in i en andlig tid…

Tror ni att någonting kommer att förändras, isåfall hur?

Eden Rose
1

Jag tycker också att MÅNGA har blivit intresserade av andlighet det senaste året….

ForestSpirit
1

Jo, och jag är nog en av dem.. Eller ja, jag har väl varit intresserad av andligt i väldigt många år…

Jag undrar väl mer om det är någon som känner av en sorts förändring?

[NeferNefer]
3

Ja då. Jag känner av något, men jag kan inte riktigt säga vad. Glad

truculent
1

Jag tycker det känns som en världslig övergång av någon form vilket bidrar till mycket negativa resultat runt om mig… Det kommer vända men en bit in på 2013 kommer misären och övergången pågå "tror" jag… Känner ni positiva eller negativa energier/ändringar? what about 21 dec?

Denna kommentar har tagits bort.
Dirge
1

Jag känner dels mer energi som flödar i kroppen och att folk "ler" mot mig vilket inte var fallet förr i samma utsträckning. Vet inte om jag aktiverat något med mina kristaller & 2 meditationer om dagen, men man får en ny kick helt klart.

/Dirge

Sötvatten
1

#0 hejsan! (: Jodå det är förändring på g! 21 december… Nej jorden kommer inte att gå under. Men det kommer att ske en radikal förändring inom varje levande. "dom" menade aldrig att jorden skulle gå under, utan det var bara så de "icke troende" tog det som. För att för dom finns inget annat alternativ att tro på. Nu vill jag inte mena med mina ord att låta som en Know it all, och att det jag säger är ristat i sten. Jag förmedlar bara det jag känner och som mina icke köttsliga vänner säger mig. ^^

ForestSpirit
5

Det är som en spänd känsla inom mig och har sedan några veckor tillbaka.

#7, det kan nog stämma i det du säger, att det kommer att bli en förändring i varje individ. Jag lade tarotkort igår för jag undrade vad det var som händer med mig, och jag fick "tornet" som sa att man är i förändring, det gamla byts ut mot nytt.

Issit
1

ja jag har känt detta starkt senaste månaderna också..och jag har märkt hur mitt sinne förändrats, jag har gått igenom mycket med mig själv den senaste tiden, stor utveckling.. och idag hände något fantastiskt! jag fick känna på den otroliga energin som finns! mitt inre! och det kändes så rätt! mycket mer kommer att hända kommande månaden…bara det som hänt mig nu har förändrat hela världsbilden för mig :) wow säger jag bara!

[MikeW]
0

Både jag och min kompis har börjat se 11:11 på klockan väldigt mycket (vilket maya kalendern slutar) och det känns som att vi kommer dö mer och mer för varenda dag som går. och död är ju slutet på något och födelsen på något nytt så något stort kommer hända 21 december vet jag.

Och jag har känt mig väldigt konstig på sistonde. Och tid för mig verkar gå snabbare. Igår så känndes det som att jag vaknade upp för ngn timme sedan (detta var typ 11 - 12 på kvällen)

Och samma idag, känns som att jag vaknade för någon timme sedan.

undrar verkligen vad som kommer hända 21 december! Ser verkligen fram imot förändringarna :)

[MikeW]
0

och så har jag märkt att människor har blivit mycket snällare! Ta coppercab (på youtube) som exempel. På alla sina videos har han typ 40.000+ tummar ner och kanske 2000 tummar upp.

Fast sina sista videos har det ändrats mycket!

På sin nyaste video har han 3000 tummar upp och bara 700 tummar ner.

Det är bara ett exempel.

grodprinsessa
1

JA!! Absolut! Och det är så positivt!!! Jag ser hur jag har ändrats, hur min pappa ändras, hur min omgivning till viss del ändras. Tålamod, förlåtelse och förrändring. Jag känner att 2013 då jäklar händer det!!!! Jag tycker att många är så spocalyptiska och så… jag känner tvärt om och tror tvärt om att nu har många levt i misär, mått dåligt på många sätt. Nu är vi på väg in i en högre frekvens och vägen dit är jobbig men när man närmar sig slutet av ändringen blir det enklare.

Kan väll ta lite exempel bara för att försöka bekräfta min optimism!

Jag och min pappa är båda sjukt envisa, vi bråkar ibland och då är det i veckor. sist vi bråkade (att tillägga är att jag bor själv så vi bråkar bra även sen jag flyttade hemifrån) så var det löst inom en timme. Jag var så chockad att jag inte visste hur jag skulle bete mig. Sedan fick jag höra från hans tjej att han vart tvungen att prata med henne för han visste inte heller vad som hänt. Båda hade lysnat på varandra och löst problemet.

Jag har märkt att jag i alla fall visar mer uppskattning till människor runt mig utan någon direkt anledning och likadant har människor runt mig visat mer omtanke, engagemang och medmänsklighet.

Fler accepterar så smått min andliga sida och visar intresse på olika sätt med drömtydning, frågar vad som händer på min kurs, diskuterar det osv (detta tror jag har att göra med frekvensändringen för med den borde en större medvetenhet om det media öka).

ja jag tycker listan kan göras lång… och det är i min värld inte början på slutet. det är början på en ny tidsepok, en ny kärleksfullare period med mer positiva vibbar =D

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

ALPHIRA
4

Men gott folk. Har ni inte lagt märke till att ni själva har utvecklats och lyser av godhet och medmänsklighet! Då får man det samma tillbaka. Det är en universell lag. Jag själv har också blivit snällare. (!) Om vi fortsätter att själva vara goda så sprider det från individ till individ till individ…