Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1187 ggr
Nordqvist
0

Jag orkar inte!!!

Jag har lixom inte vågat öppna mig riktigt för andevärlden de senaste åren just för att jag inte orkar med några andar drällandes här och överallt men så skulle jag hjälpa min pojkvän som trodde att han hade en ande hemma…. Ja hans är ju borta nu (tror vi) men istället så känner jag mig hela tiden förföljd, det killar/sticker i mig som det brukar göra när jag har kontakt eller är nära något andligt, ja ni fattar… Och jag ser då och då en liiiiiten man som hukande springer fram och tillbaka här hemma…

Fick jag pojkvännens ande med mig nu eller? Hur blir jag av med den?Det är skitjobbgt att ha någon efter sig hela tiden och jag har det redan jobbigt som det är!

Det enda jag gjorde hemma hos min kille var att ljusmeditera och be min guide om hjälp att få bort ev andar hos honom… Gjorde jag något fel?

Jag kan lägga ut ett foto på mig om det hjälper, säg till om det behövs! Men jag vill gärna ha all hjälp jag kan få nu…

Amandla
1

Puffar upp den här tråden!

Puffis
0

Jag vet inte om det är någon du fick efter dig från honom, men du kan sitta lungt och säga att du inte vill att denne följer efter dig. Ofta behövs inte så mycket mer än ett "snack" med vem det nu än är, säg ifrån, förhoppningsvis slutar han, det är allt jag kan hjälpa med just nu, lycka till! Glad

Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.

spirit33
0

Nej, du har inte gjort något fel!

Jag skulle gissa att du håller kvar känslan av denne ande, vilket är oerhört onödigt då den inte finns vid din sida alls.

Släpp tanken att du är ett medium som måste ha kontakt med andevärlden, så tror jag att känslan av denne ande avklingar helt normalt.

Koncentrera dig på det som är "jobbigt" utöver detta så tror jag det löser sig av sig själv.