Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 890 ggr
Prizma_o_Kristall
0

Till Beltane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja ge denna vackra rosbukett till Beltane, vars älskade katt gått vidare till regnbågens bro.

Glöm inte att Kattja finns med dig vart du än går. Hon vakar över dig och ser dig när du är ledsen. Hon ser dig även när du är glad. Hon har lämnat sin kropp, men hennes själ lever vidare och fast du inte alltid kan se henne, så finns hon närmare än du tror.

Om du någon dag känner att ditt hjärta är extra fyllt av kärlek, kan du vara så säker på, att det är Kattja som är nära dig, som ger dig utav all hennes kärlek.

Kärleken kommer alltid Kattja att ge dig…

Kramar//Carro

Beltane
0

Tack Prizma_o_Kristall! och som tack för dingodhet,värme och stöd ger jag dig denna rosbukettSkrattande

p.s läste din dikt=) den var jätte fin!!!

Prizma_o_Kristall
0

Tack:)

drutten53
0

hej beltane..beklagar din förlust…har själv misst både hund o katt…cancern tog min schäffer hane barry..en bil tog katten sahipa…sänder över en liten bild…fast den är nog inte lik våra sötisar

Simson
0

En liten bukett kommer också från oss…vet hur otroligt svårt det kan vara efter en förlust…men som de andra säger…Kattja finns där närhelst du behöver henne! Många kramar och nosgos från oss!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

tinkerbell
0

Oxå jag beklagar förlusten vet hur det känns ,har haft o har djur som jag älskar innerligt.

Agneta_w
0

minns när min älskilings katt dog så tre dagar i rad kom hon som hon alltid gjorde och kraffsade på fönstret och ville in,jag öppna fönstret och hörde henns tassar när dom landade på golvet.Sen hörde jag henne aldrig mer.Dom dagarna var ändå som en tröst för mig.

Tita
0

En ros och en kram från mig med, vet hur det känns att mista ett älskat djur.

Tita

Beltane
0

Tack alla=)

Vibeka
0

Åhhhhhhhhhh massor med tröstkramar!!!! Min kisse gick över för ett år sedan då han var sjuk :( Men han kom kvällen efter och strök sig mot min arm :)

Känner med dig vännen!

Ljus Carina

Tiia
0

En Tröstkram från mig

Beltane
0

:)