Hjälp men napp?
Hej! Jag har en 8mån bebis som ska ha nappen på kvällen efter vällingen för annars somnar han inte. Igår kväll nattade jag honom och gav han nappen, lyfte sedan över honom i hans säng. Om han inte får nappen så vaknar han. Han sov vidare men vaknade efter en timme och skrek, då hade han tappat den och jag hittade den inte utan fick ta en annan. Han sov vidare! När jag skulle lägga mig så lös jag på honom för att se hur han låg och då ligger den nappen han fick sista gången synligt vid hans ben på täcket. Jag tänker inte mer på det men sen när jag sätter mig på sängen så sätter jag mig på nåt och det är den första nappen!! Men den var ju borta + att han hade den i munnen när jag la han i hans säng! Nån som har nån tanke kring detta? Men jag tackade för hjälpen så jag slapp leta i mörkret :)
Såvida inte bebis har en väldigt bra kast-arm så finns naturligtvis möjligheten att ni har någon som finns där - det är lite för svårt att bortförklara. Har ni märkt av någonting mer?
Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se
Jo vi har känt en närvaro både jag och min man. Bebisen brukar titta ut i tomma intet och röra huvudet som att han följer efter något/nån. Händer att jag ser små ljusglimtar i ögonvrån och brukar fastna en del på foton! Min man har även hört leksaksbilar dras över min andras sons rum så något är det. Men man vill ju få mer bevis som man kan se eller nåt liknande. Man blir ivrig :)