Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1121 ggr
skotty
0

Det spökar!!

Det spökar hemma hos oss. Vi har bott här i 14 år och har alltid märkt att det är någonting här. Men dom senaste åren har saker och ting blivit värre, mer fysiska. Vi ser skuggor, jag har sett två manliga gestalter osv. Inatt rörde sig gardinen av sig självt och någon kastade ner lampa och blomkruka på golvet. Det var en jävla smäll, så vår bror som satt i sitt rum på övervåningen med headset på och spelade hörde det och frågade vad det var.. Listan kan göras lång och inatt skrev jag å min syster till det okända.

MEN om vi inte skulle få hjälp där, vad kan vi göra? Vi har sagt till dom att lämna oss ifred, att det inte är kul längre osv.. Men dom ger sig inte, det blir snarare värre. Det måste ju vara någonting som dom vill, annars skulle dom väl inte hålla på så mycket?

Amandla
0

*puff*

Haermenion
2

Hej Skotty, Vad tråkigt att höra att ni upplever oönskad aktivitet i hemmet. Det är precis som du skriver, många gånger är det faktiskt något anden vill kommunicera eller få sagt genom att banka och härja - allt för att fånga vår uppmärksamhet. Jag rekommenderar alltid folk att 'hitta lösningen' själva eftersom min filosofi är att vi alla har förmågan att tala med dem och förstå dem (om än i mer eller mindre aktiv form), men det är inte alltid som alla känner en stor iver över att lösa andemysterier hemma på egen hand. De hembesök som jag har gjort så har själv kommunikationen varit A och O - släpp rädsla och tänk bra tankar, tänk kärleksfullt och var lugn. Be om att få ett Tecken, eller något som gör att ni förstår er besökare lite bättre. känner ni efter detta att situationen stagnerar, kolla om det finns en spirituistisk förening, meriterat medium eller som sagt, det okända, att konsultera för en lösning. ' mitt hem är en borg' , det är ju det minsta vi alla vill känna om den plats vi bor på! Mvh / Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se