Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 2293 ggr
Loova
0

Blå ljuspunkt

Sedan ungefär 1,5 år tillbaka har jag börjat se en blå ljuspunkt som snabbt dyker upp då och då. I början såg jag den nån några gånger i veckan men nu är det ofta flera gånger om dagen. Jag är medveten om att detta kan vara något rent fysiskt fenomen som en optiker kanske kan förklara men det skulle ändå vara intressant att höra om någon ser något liknande eller har en teori om vad det skulle kunna röra sig om.

//Lovisa

Haermenion
0

Hej Lovisa ! Jag kan bara utgå från en period av mitt liv med en liknande upplevelse - gällande just de ljusfenomen du beskrev . I mitt fall så visade det sig vara en besökare i Ängelform (!). Är det något som du kan relatera till, eller kännas vid ? /Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

Loova
0

Hej!

Vad intressant! Några månader efter att jag började se ljuspunkterna flyttade jag och kom då i kontakt med en tjej som leder änglameditationer som jag började gå på regelbundet. Jag visste inte vad en änglameditation var förrän jag kom i kontakt med henne. Nu gör jag dessa meditationer regelbundet, inte för att jag får några särskilda budskap men jag tycker att jag mår bra av dom. Jag tycker också att jag har tagit stora steg i min andliga utveckling under den här perioden, från flytten för 1,5 år sen fram tills idag.

Vet du om din besökare ville dig något särskilt?

Tack för ditt svar!

Lovisa

Haermenion
0

Där har du svaret!:) lagen om att lika attraherar lika - jobbar du med änglarnas energier så är det dem som kommer finnas med dig. I mitt fall så fall så var det i för att stötta mig inför ett stort språng i mitt liv. Finns det något särskilt som du tagit med dig in i dina meditationer? Något problem eller fråga ?

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

Loova
0

Jag själv har väldigt svårt att ta till mig budskap eftersom att jag har så svårt att lita på att det jag får till mig inte är mitt eget förnuft som talar. Därför brukar jag inte gå in i meditationerna med några särskilda frågor utan försöker istället vara helt öppen för eventuella budskap. Men den här tjejen som leder meditationerna gjorde en änglakanalisering och då fick jag många budskap om att jag har lagt locket på och skjutit något ifrån mig. Att jag har något som jag måste göra och släppa ankaret som håller tillbaka. Att jag har något som måste visas upp och spridas.

Inte supertydliga budskap som du märker och jag tycker redan att jag har gjort stora positiva förändringar i livet. Men jag har också ganska nyligen börjat skriva på en bok, och något säger mig att det är detta som de ville uppmuntra. Men jag vet inte riktigt.

Det känns skönt att veta att de här ljuspunkterna inte handlar om något ögonbesvär i alla fall :)

Amandla
0

En av mina guider visar sig som en blå punkt, fast han är mer indigoblå Flört Ser jag också blå "vågor/mönster" så får jag healing.

daga
0

Hej

En Orb är en energi/ande från en annan frekvens/dimension. De är livsformer som kan vara den mänskliga själen eller kvarvarande energi från de som dött och lämnat sin fysiska kropp här på jorden. Andar föredrar ofta att gestalta sig i form av en Orb för att det tar mindre energi än ifall anden skulle gestalta sig som en avbild av sitt gamla jag. Ju mindre Orb, desto mindre energi.

Kan ses på fotografier som klot av olika storlekar ofta från blått till vit/grå.