kläder
Det här kommer att låta märkligt. Kan kläder välja en andligen? Att man genast känner sig rätt. Vet inte hur jag ska beskriva det annars.
…eller du välja kläder andligen? Jag är inte säker på vad du menar. Men som jag tolkar dig så är det ju så att vissa färger trivs man helt enkelt i medan andra skulle man aldrig drömma att ta på sig.
Jag äger inte ett enda blått plagg förutom jeans. Älskar starka färger, lila, rosa osv. Och skulle jag få på mig färger som jag inte gillar skulle jag känna mig obekväm, olustig. Det hade inte varit jag.
Så om det är så du menar så är väl svaret ja, gissar jag. Att man andligen klär sig efter det som rimmar med mig
Kram
Nej jag menar kläder, som i synnerhet second hand kläder. De bär med sig minnen. Det jag upplevdd med klädesplaggen är som om jag känner att jag kommer hem. Ett vagt minne och att kläderna väljer mig energimässigt. Att man reagerar på dem.
I så fall gäller det alla gammal saker. Rent andligt skulle nog inte jag säga att kläderna väljer dig eftersom kläderna inte har ett andligt medvetande utan det är du som dras till energiavtrycken i kläderna.
Det låter logiskt att dras andligen till kläderna. Vet du något om varför man dras till just en viss typ av secondhand kläder? Tack för feedback
Jag skulle nog inte säga att jag vet något i frågan men jag gissar att om det är något utöver att du dras till kläder efter smak och tycke skulle det väl våra dom energiavtryck tidigare ägare lämnat i plaggen.