Synk eller ej?
Hejhej När jag var fyra år så sprang jag över till min granne varje dag och satt mig på deras vind/övervåning jag sa åt dem att jag ville prata/leka med någon som heter Dennis. Jag var där varenda dag vet inte hur länge kommer inte ihåg allt detta men mina föräldrar/grannar som har berättat. Alla tyckte det var "roligt" dem trodde jag hade så kallad låtsaskompis.
Men grannarna tyckte det var konstigt att jag gick upp och satt mig och prata med mig själv så dem pratade med ett äldre par som bodde där innan dem och dem berättade om Dennis exakt som jag har förklarat honnom på. Jag sa att han satt i rullstol, och krockade med motorcykel och massa annat.
Min mor berättade också att jag kunde säga konstiga saker som tex att hon sa "jag känner mig så ensam." men då har jag bara sagt "varför gör du det, det är ju fult med folk här"
Och en kväll för några år sedan var min mormor hemma hos mig och hela familjen satt i soffan då sa jag "Det käns som Gammelmormor är här" exakt när jag sa det så flög en sked som satt i fast i glassen rätt över rummet. det flög liksom 3 meter bortåt och en jävla fart. alla i rummet blev knäpptysta tror dem flesta blev jävligt rädda men jag vet inte hur jag kunnat veta om det där med gammelmormor har bara sett bilder på henne hon dog samma år som jag föddes.
Jag har också bott med mig far ett tag som bodde i ett väldigt gammat hus där det spöka hela tiden. jag kunde sitta och kolla på tv sen hörde man plötsligt 2 personer prata och gå på vinden. När store syster blev med upp till far så blev hon skit rädd och sprang ut ur huset när det hände men jag tyckte det var intresant och jag tordas gå upp där några gånger men varje gång jag gick upp ditt blev jag att må illa och kände mig dålig.
För inte länge sen så var morsan min upp till någon slags medium. och mediumet sa direkt " du har en synsk son". och det berättade hon till mig idag.
Jag är idag 18 år och nyfiken Om jag nu är sysnk vad innebär detta. Hur ska jag göra?
Aldrig trott på något av dett ävan om jag har haft alla bevis jag vet inte men jag har svårt för att tro.
Kommentera :)
Hej,
Mitt tips är att du börjar läsa lite böcker. Via dem kan du komma till insikter och "aha-upplevelser". Du kan också delta och läsa trådar här, det ger säkert en del "svar" också 
Vi har lite olika tips i vår "Hjälptråd", den ligger på vänster sida av menyn, kika där.
Sajtvärd på Övernaturligt