Treje ögat
Har ni egna erfarenheter av tredje ögat? Hur har ni öppnat det? Vad har ni sett?
Mitt öppnade av sig själv. Fast det kan vara för jag är indigo barn. Våran aura har samma färg som tredje ögat så det är naturligt för oss. Det bara öppnar sig vare sig man vill eller ej.
Och jag ser för det mesta energier. Vissa indigo's ser olika saker. Vissa kan se auror vissa energier eller båda eller andra saker. Jag har ganska lätt för att se auror fast måste fokusera mycket som jag inte behöver med energier.
Sen kan jag se skuggor av saker när det är mörkt. Så ser jag massa former som man brukar se när man har stängda ögon fast med öppna ögon. Och ibland är det typ konstiga former.. ..svårt förklara :P
Sen så ser jag som visioner ibland på kvällarna. Kan vara många olika saker, hände sist i går kväll. Då såg jag ansikten och metall tror jag (kommer inte riktigt ihåg)
Tack Mike, intressant.
Men ändras inte aurafärgerna hos varje person från tillfälle till fällfälle? Eller finns det någon grundfärg + andra färger speciellt just hos indigo-barn? Eller har dessa barn bara en och samma aurafärg hela tiden?
Inte helt säker eftersom jag inte är bäst på att se min aura. Fast jag tror det finns en grundfärg. Är inte säker, hoppas någon här som ser auror kan berätta :P
Jag kan inte heller så mycket om auror men vill säga att Alphira har rätt i att auror kan ändra färg. Jag ser för mitt inre klientens färger och ser du personlighetsfärgen, humörfärgen och vilken sinnesstämning som är på väg in och ut. Kanske inte alla på en gång men det är dom färgerna jag ser förutom ett chakra "fyllnad". Som sagt vet jag inte så mycket om auror men vet inte vad jag annars ser :P
Alphira, här är en tråd där tredje ögat diskuteras:
http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4ffc42bdd3b4fd581900371c-tredje-ogat
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack för tipset, Fjäril! Ska läsa.