Terry Evans
Har tittat in på Terry Evans hemsida med jämna mellan rum. Har också varit på hans stor seans. Jag slås hela tiden av hans förtroendegivande person! Han verkar vara en genuint snäll människa med goda avsikter. Nu till frågan!
Man kan ställa sig på kö för privatsittning men under något års tid har de ej tagit emot fler bokningar på grund av att kön är så lång….
Någon med lite "insikt" som vet när de öppnar upp kön igen? Alltså…lyckan skulle ju vara gjord att få boka en privatsittning!
Jag tycker att du ska skicka dem ett mail och fråga.

Annars finns många flera som också är jätteduktiga och genuint snälla människor!
kram
Håller med millam…
#0 Eftersom det är Terry du vill till så kan du ju höra dig för.
Lyckatill

Jag skulle tänka mig att det lär ta lite tid innan de öppnar upp för privatsittningar igen med annan strategi. Men under tiden håller jag nog med de andra som rådit dig att under tiden hitta någon annan som du kan lägga ditt förtroende på *ler*
Tack snälla för era åsikter.. Man har sett många medium men ändå fastnat för just Terry Evans som verkar kunna förmedla på ett sätt som många inte kan. Budskapet känns rakt och förståeligt utan att bygga på gissningar. Usch det var svårt att skriva hur jag menar känner jag…
Men visst känner man förtroende för många andra medium också men tyvärr finns det inte så många som praktiserar här i Värmland.
Min kompis har just avslutat hennes kurser hos terry och enligt henne så är han en sån fantastisk människa och han är otroligt duktig på det han gör. Hon har även nämnt att hon fått råd och stöd under kursens gång av honom och hon har nämnt att han är jätte duktig på att förmedla. :)