Röster
Hej! har en liten fundering.. det är så att precis innan jag somnar, det stadiet heter något men kommer inte på vad, så hör jag röster. Ibland kan jag höra skratt, distanta konversationer, mummel och andra ljud.
I måndagskväll innan jag somnade så hörde jag en mörk röst som sade "PÅ ONSDAG!" jag vaknade till tvärt och blev lite fundersam, undrade om något skulle hända på onsdag. När det blev onsdag, igår, gick jag och var iaktagande över allting och spänd, men ingenting hände förutom att jag började med att sätta upp min väv (går en textil/väv kurs)
Är det någon annan som hör röster och betyder det något för er?
Tack på förhand. 
Den sista rösten jag hörde var när jag var yngre och skulle somna och då var det en mörk mansröst från min garderob som sa hallå.
Just då var dra täcket över huvudet och försöka somna snabbt den bästa lösningen.
De kanske hade en diskution mellan sig själva eller så skulle de säga något till dig på onsdag? :)
Usch vad läskigt att höra något från ens garderob… Rösterna jag hör, hör jag i mitt huvud.
Det behövde kanske inte vara denna onsdag heller.. Nånting kanske bara kommer att hända på en onsdag. eller så händer ingenting alls, men det är så konstigt att dessa röster inträffar när man är i denna dvala precis innan man somnar.
Jag har en kompis som är ett medium och hon säger att innan man somnar så är man som mest öppen för andevärlden, så det kan visst vara någon som vill säga något till dig. Lyssna på det och innan du somnar nästa gång så frågar du om vad som händer på onsdag ! Jag brukar också höra , dock hör jag inget klart och tydligt och det är mest bara obehagligt. Men ibland brukar jag se människor som jag aldrig någonsin sett precis just innan jag ska somna.. precis som när du hör rösterna! :)
Nu när du säger detta så minns jag att jag har hört det förut ellet läst det. Egentligen borde man meditera över det kanske och fråga dom :)
En annan gång innan jag somnade var det någon som sade mitt namn väldigt skarpt, typ som jag gjorde något fel. Den känslan fick jag efter att mitt namn utropats.
Jag hörde en kvinnoröst högt säga "virus på måndag" till mig just när jag höll på somna en gång för några år sedan. Jag vaknade till av detta och funderade om jag hade drömt det eller. Men mycket riktigt så fick jag vattkoppor på måndagen några dagar senare och blev riktigt sjuk som man kan bli om man får det som vuxen. Var nog en förvarning på något sätt för mig i alla fall :)
Jag har hört röster flera gånger , alltid när jag varit uppe ofta mitt på dagen,jag vill inte gå in i detaljer då det varit personliga meddelande.
försök att utveckla din andlighet, då jag tror att detta är ett steg framåt i din utveckling.
Nicholas
#5 Jaså där ser man! Då kanske jag ska hålla utkik…
#6 Jag tror också att detta kan vara ett framsteg inom min andliga utveckling då jag försöker utveckla den så mycket jag kan :)