Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 618 ggr
[mia-38]
0

Min dröm

Hade en så konstig dröm härom natten.

Jag hade blivit biten av en huggorm och dog. Det stod en folksamling runt mej och en sade:
"Vi kan återuppliva henne".

Då sa en av de andra i klungan:
"Nä vi låter henne vara död".

Jag såg allt detta uppifrån och förundrades över att de inte ville återuppliva mej.

Vad kan detta betyda?

vargman
4

Se ormen som en varningsklocka på falska, elaka vänner. Någon förtalar dig i dina närmsta kretsar. Det handlar om en vän/vänner som nyligen har verkat så snäll och blivit betydelsefull för dig men har som det verkar inte varit helt ärlig. Personen eller personerna har snarare varit svartsjuka och vill därför förstöra för dig för att själva framstå i bättre posirtion om du förstår vad jag menar. Jag har känsla av att du vet vem/vilka jag pratar om och det gör isåfall ormens varning lite lättare för dig att förhindra. Så var riktigt vaksam på din närhet! Ormar i drömmar är normalt ett dåligt omen men om man är vaken på signalerna runt omkring sig så kanske man snabbt kan bekämpa/ förhindra saker och ting att ske. Helt enkelt påverka framtidens öde på ett bättre sett.

//Cool

[mia-38]
1

Tack.Skrattande

Ja jag vet precis vad du talar om! Det handlar om jobbet och mobbing som jag anmälde till chefen.
Ska vara vaksam.

Kram

vargman
0

Åhh, så bra! Då har du ju koll på läget och redan börjat förhindra det också!:) Hoppas det löser sig bra!