Pirret!?
Hej
Jag har tänkt på en sak, vad jag än gör och vart jag än är. Så känner jag en pirrning på fingrarna, låret, knät, fötterna. Och en brännande känsla på pannan. Jag vet inte vad det betyder. Men har inte känslan hela tiden, utan lite då och då.
What we think, We become
Låter som du skulle ta och söka hjälp för dedär med bums! Får man blodpropp någonstans kan man få pirrningar och blir det då helt stopp får kroppen ingen blodtillförsel, du kan nog tänka vad som händer då. *orolig*
Mvh Tanja
Tror du borde kolla upp det faktigst för att vara helt säker!
Annars om det inte är något fel och det är något övernaturligt. Då kanske det är olika energier du känner.
Jag kan se energier och brukar leka med det :3 (brukar bara göra former med hjälp av energier, brukar flytta energier för då känner jag mig som en värsta jedi xP) hehe.
Och ibland när jag "suger" in energin in i min hand då brukar det pirra i min hand. Så jag vet inte fast det kanske är energi som du känner. Kanske är någon som klappar dig håller din hand eller något för andar kan ge ut energi. Och det där med brännande kännsla på pannan kan vara dina chakran. Fast som sakt, för att vara helt säker gå och kolla upp det!
Det hände igår när jag kollade på Livert på andra sidan på 7:an. Då var det en som tog kontakt med andar, och jag blev mega berörd. Då kände jag som ett pirr på armen, och på tån. Då kollade jag mot fönstret men inget fganns där :( men kände ändå något ! Ok det är inte något farligt har redan kollat upp det. Men tack för omtanken!
-kram
What we think, We become