Behöver hjälp!
åh snälla hjälp mig med en sak! Koncentrera er bara på ett svar.
Ska jag flytta uppåt i landet?
Jag trivs inte där jag bor nu. Om ni får till er något annat, så får ni gärna skriva ner det, så ska jag ta till mig det och fundera över det.
kram
VIKTIGT
putt
något säger ja i skallen .
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Precis när jag började läsa ditt inlägg,redan efter dom två första orden kom ordet Norrland in i skallen.Vet inte alls om du tänkt dig åt det hållet men nämner det i fall det kan vara av värde 
vad kul att ni kände så, för jag har länge haft trakterna längre upp i tankarna. Varför vet inte jag heller riktigt, men känner mig dragen dit.
Vill vara nära naturen också. Men som det är just nu så trivs jag inte där jag bor. Får nästan kramp!
Jag vet att det är ett stort steg att flytta, men tack för att ni hjälpte mig
Jag får fundera vidare och kolla möjligheter med lägenhet och så.
Är ju förtidspensionerad så arbete är ju inget problem. Kram
du kommer att hitta rätt . vill själv flytta från detta land . kram
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Det tror jag med att du gör Marion,när allt är moget inom dig så kommer det där klicket och allt bara faller på plats och känns rätt 
Jag kan inte sådant här, men ville koncentrera mig som du sa. Jag blundade och tänkte på dig och innanför mina ögonlock bildades en stor sol med varma strålar
. Jag vet att det inte var frågan du ville ha svar på utan den var ju "ska jag flytta uppåt i landet" men kanske är det ett symboliskt svar? Kraaam
Medarbetare på Druid & Shaman
Flytta där du tycker passar dig, livet är kort och vi bör njuta av livet och lycka till hoppas att du trivas.
Naznz
Kram/Naznaz
Jag får upp att Landön i Östersund är ett ställe som skulle passa din personlighet, Fråga mig inte varför. Vissa saker känner man bara. Jag känner att det är ett andligt bra ställe för din själ. Du kommer finna inre frid och lycka där. Passar inte det för dig själv, så ser jag även ett annat alternativ… Gotland. Märkligt för hur mycket norr är det? Där skulle du dock också kunna finna total lugn, lycka och inre frid. Positiva energier som ger dig nya krafter. I Gotland skall du söka dig till ett ställe nära Tofta strand. Konstigt men dessa 2 ställen känner jag kan vara rätt för dig,
//Mvh
Tack alla för hjälpen!
Och tack vargman, jag ska googla på landön 
Jag har tidigare fått till mig, via automatisk handskrift att jag skulle flytta mer "norröver". Ja WB, som du säger så "klickar" det nog till, när man känner igen.
Kram
Det känns som någon möjlighet rörande flyttt kommer att dyka upp helt ur det blå. Det kommer att överraska dig och det blir kanske inte precis vad du trott/tänkt/planerat men det kommer att vara helt rätt.
Kanske blir det inte så långt norrut som du funderat på utan "bara" tio mil eller så? (nu är det hjärnan som pratar) Håll ögonen och alla möjligheter öppna säger jag bara ;-)
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
Tack Fdtr, är tacksam för alla svar. Jag har också en känsla av att det inte blir så långt norrut, men ändå "norrut" från där jag bor. Jag ska kolla lite i en cirkel på kartan vad som ligger runt 10 mil härifrån :)
#11 Tack för länken vargmannen :) Det ser härligt ut på Landön, men det bor tydligen bara 200 personer där. Det skulle kanske bli lite föör ensamt, men däremot så ligger ju strömsund alldeles i närheten, men ändå nära till naturen.
Tofta strand såg härlig ut också! Allt beror ju på vart själen vill, det känner man nog, att det "klickar".
kram
Jag fick också Norrland innan jag ens läste ditt inlägg. Jag tror också att vart du än flyttar så kommer du att känna att du är hemma där du landar. Du känns mycket naturtrogen för mig och jag tror du kommer att utvecklas mycket då du är nära naturen. Lycka till!
#14 Tack ditt svar
Ja jag känner att naturen är viktig för mig när jag ska hämta nya krafter.
Så känner jag det också,du behöver få vara för dig sjäv ett tag och ta igen dig.ser dig sittande och meditera ute på en högt belägen plats i naturen.
Kram
Vad kul att du ser det. Det är min inre "vision" också. Högt beläget i skogen. Gärna soligt :)
#18 Tack för att du deltar, men tråden är ett år gammal och TS har avslutat sitt konto på ifokus…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen