Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1011 ggr
vadurskvinna
0

TELEPATI

Kära vänner!!

Är väldigt nyfiken på hur man utför telepati på bästa sätt…jag och min kille bor ca 10 mil ifrån varandra o vi har testat lite telepati när vi har träffats…det brukar funka ganska bra på en "lägre nivå"…vi tänker på saker, färger, personer etc….undrar hur man ska gå till väga med telepati på distans…vill ibland göra mig påmind när vi inte ses…el sända vissa budskap till honom….

Berätta snälla ni om ni har erfarenhet av detta…..

kram Vädurskvinna

Elisabeth-J
0

Ni har redan börja testa så fortsätt på samma sätt, det spelar ingen roll om ni är nära eller långt ifrån varandra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tinkerbell
0

Jag fångar upp känslan när någon nära eller bekant ja t.o.m min hund tänker å mig.Det känns som om personen ifråga står vid min sida eller rättare sagt doften ,alla människor har en egen lukt doft kan man säga.Vet ej hur man gör har alltid känt så.Men det går säkert att öva upp som Elisabeth säger.

[LenaB]
0

Jag har en väninna som är som en syster för mej. I 8 fall av 10 så tänker hon på mig strax innan jag ringer och likadant när hon ringer mej fast inte lika ofta. Hon bor 40 mil från mej. När vi träffas så har vi oftast köpt samma eller mycket liknande kläder och andra saker. Är kanske bara det att vi är väldigt lika i mångt och mycket. Hon känner på sig när något har hänt mej och blir som en osalig ande. Skönt att ha en sån samhörighet med någon. Ville bara dela med mig.

Kram på er.

lightseeker
0

Jag var hemma hos en vän och fick helt plötsligt för mig att en röst talade om för mig att en antik stol i vardagsrummet stod i "vägen", så vi flyttade omgående på den. Vips! så kom hennes stora hund och lade sig på platsen. Det är inte alltid människor, eller andar som har kontakt med oss. Djuren verkar vara jätteduktiga på telepati.

Elisabeth-J
0

#4 *L* Ja man kan ha telepati även med djuren =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

siddelina
0

Ja, jag har också uppmärksammat att djur kan läsa tankar.

vadurskvinna
0

Tack för era tankar…….men undrar lite om jag tex ska föra över ett budskap….ska jag tänka på honom el på det som jag vill säga honom…??

skrot
0

jag har haft just telepatisk kontakt med en kille jag var tillsammans med i min ungdom. det bästa är nog bara att inte försöka så mycket utan bara låta det ske. alltså fundera inte på det, det räcker oftast att du bara råkar tänka på honom så poppar det upp hos honom. sen utvecklas det automatiskt. Man vet om tex deras flyg är försenat osv. man växer ihop liksom. =)