Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 6568 ggr
chik
0

En liten ???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta på bilden..Sen så skriver du ner vad du känner med en gång.INTE kolla vad dom andra har skrivit.

Sen så kan vi läsa vad vi har fått fram av o se på bilden..

Kan vara intressant o se hur vi ser en bild…

Så inget fel eller rätt.

O var Noga med o skriv det som du känner.Hur tokigt det än är..

Hoppas att någon är med…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Marina2
0

Jag känner in väntan och längtan. Ser också en man,ung som kommer från andra sidan dalen,nu snackar jag om andra sidan. Han kommer ofta,väldigt ofta på besök. Känns naturligt. Mycket ljus,det strålar om honom. En lintott. Han har hittat en naturlig och "lätt öppning" för att komma o att kommunicera,känslor.

Får till mig Astrid Lindgrens Mio min Mio.

Platsen (på bilden) känns väldigt rofylld,sommar och ko hagar.

Känns som att den hästen kräver mycket uppmärksamhet,ja det vill den ha.

Här blev det tvärstopp för min del.

Mayuki
0

Att någon är förföljd…

Morphogenesis
1

Jag känner en önskan om att få äta kebab.

Anders 50
0

Känns som att hästen inte vill vara där eller att den vill ha sällskap!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Tackar för era fina tankar. Även om få har varit stora…

En tragisk bild i det stora hela…

Men ni har så rätt Marina o 890…

Chik står o funderar på var hennes kompis tog vägen.Bitzi..Klockan är ca 11 där på fotot o Bitzi blev avlivade några timmar innan..

O det som du skriver Marina om att det blev stop..Är bara så bra.Du skall vara nöjd där.

För chik avlivades också fast vid 12,30ca.Så helt rätt där…

Intressant..tackar för att ni var med…

Lena som gjorde ett av sina största beslut..

Bitzi o chik lämnade mig på ett värdigt o lugnt sätt.O en epok i mitt liv är avslutat..

Anders 50
0

#5 Tråkigt när man tvingas till sådant.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Marina2
0

5# Tack för fin feedback.

Det är tungt att ta sådana beslut. Men vi gör det för att vi måste och för deras bästa. Du vet ju att de nu springer på de gröna ängarna på andra sidan.

Kram/Marina

minda
0

Sursöt stämning, inte riktigt bra. Den ser till synes ut som om allt var okej och fin sommardag…men skall hästen föras och sövas eller? Jag vill inte låta grym nu, växte upp nära ett stall, och endel tog sådant med lite svart humor, "det blir medvurst nu" sades det, och jag får liksom för mig dessa ord när jag ser på bilden. En obehaglig känsla.

Får också känslan av att någon vill springa bort och gömma sig, ut i en koja eller något.

Den får mig att tänka på angstiga dagar från barndomen då man liksom tom inombords gick hem med tungt hjärta och sparkade damm, ljusa jeans och doft av gräs, dröjde extra på stegen för att få tänka lite.

Nu måste ja gläsa vad ni andra skrivit!!Glad

minda
0

Nej alltså förlåt jag trodde inte att jag kunde haft rätt i det därmed avlivning! Foten i munnen Menade på riktigt inget illa med "medvurst"citatet, herregud…

Jag beklagar sorgen! Att mista sin djurvän är tungt och svårt, och ett stort ansvar att ta det beslutet att göra det!Men ma ngör det så som Marina2 skriver…för deras eget bästa, och bara om man måste…

Nu känner jag mig verkligen generad..

Vet inte vad jag skall säga…

Starfall
0

Innan jag läste ditt svar såg jag en skimmeltecknad, ljus häst stå bredvid den bruna på bilden, den liksom sa till den bruna: "jag väntar på dig min vän".
Nu när jag läste ditt svar undrar jag: Var den andra hästen skimmel?

Beklagar sorgen… Gråter

Tröstkramar

Howliten
0

Hästen väntar spänt på något. Nyfiket.

Jag är glad. Är du?

Howliten
0

Jag är ledsen ör din skull, och deras. Djuren är våra närmaste vänner och sådana beslut är svåra. Gråter

Jag är glad. Är du?

[dagdrommarn]
0

#0 Känns som att hästen fått syn på ngn som står den nära, ngn som den längtat efter och stortrivs med.. Väldigt mycket kärlek<3

[dagdrommarn]
0

#5 nej va sorgligt,beklagar =( tungt att ta ett sånt beslut, men fint ändå att dom kan fortsätta sin resa tillsammans

[rore]
0

Väntan och längtan,, osynlig vän ,, vill följa med,,,

[rore]
0

Scrollad upp och läste vad de andra skrivit,, samt ditt svar chik,,,

Det gjorde ont att läsa! Tanke kramen från mig

signemo
0

En oro inför framtiden.

Nu rullar jag upp o läser

___

Får står lättare nu.Vemed i bilden. Kanske Din saknad man känner också.

Var rädda om varandra

solvinge
0

En känsla av maktlöshet, hästen vill gå ut där borta vid bilen.

chik
0

Ni har varit duktiga…

Livet är inte lätt…O det fins alltid ett slut för oss alla..

Men o vara bödel är hårt..Gråter

Men dom är med mig lite då o då..Skrattande

kickan-g
0

Oj. Spontant så säger jag en häst såm är lite ledsen och är ganska frusen av sej. Skulle behöva se hästens öga för att säga mer :)

chik
0

Minda…O Starfall. Jag valde o lägga ut.För att det skulle bli en övning…Mitt eget beslut.O en bearbetning för mig.

Så jag tackar er som har stält upp..

För bilden i sig ser ju fin ut sommar bild..

starfallFörvånad En stund efter att chik var borta så såg jag henne springa o hoppa o vara så glad o hon mötte en ljushäst..Vilket jag tycker var så konstigt.För bitzi var Mörkbrun lite åt svart..O Bitzi har jag bara set lite på sidan av mig..

Konstig när man inte kan kolla…

TheSeacher
0

En häst som väntar på att sin vän ska komma.

Söker och därav en sökare

vargman
0

Vem har bäst hästkrafter tänker hästen!

//Cool

[skymningsaga]
0

Jag kände mig förvirrad. Allt kändes fel och min uppmärksamhet riktades till huset samtidigt som jag irriterade mig på bilen. - vad.gör den där? Typ. Det kändes som om hästen stog fel. Och jag ville ta bort allt utom häst hus och bil som om det var 2 olika saker.

[marion69]
0

Kanske dräktig eller skendräktig, problem med gaser i magen. B-vitaminbrist. Trampar fram och tillbaka med hovarna.

Anna S
0

Jag ser på bilden som om det vore olika tidsåldrar beroende på vilken sida staketet man befinner sig

Madameh
0

Måste ändå skriva mitt fast det kanske är för sent nu jag ska läsa sen. Jag kände sorg och oro och lite som nyfiken på något och vart tog han vägen? och vad ska hända sen? Får till mig kärlek och harmoni och något sorgligt och tungt vemodigt och känslofyllt. Jag fick tårar i ögonen. kram på er !!

Carrolinline
0

ja kände en vår dag med sådära fuktig luft på morgonen om man står tillräckligt länge i solen känner man värmen svagt :D

[malinska]
0

Han har ont i vänster bakben! han vill inte bli riden på. han gillar att äta och sola. och han älskar att bli ompysslad. Han är lite egen den hästen men väldigt snäll! Rid han gärna barbacka å strosa bara, det tycker han om okej,

[AnnaRen]
0

Jag känner mig instängd och det känns inte helt rätt .. får en obehaglig känsla av något slag?

nettipletti
0

Väldigt ny på detta men såhär skrev jag:

Hästen väntar/hör någon. Lite orolig.

Den mörka stenen gör mig lite illa till mods.

lugnt fint sommarställe. Någon som precis duschat (fönstrt) eller så är det väldigt varmt.

chik
0

Hej!!Om ni scrollar upp till Inlägg "5.Så kan ni läsa där.

Lena..

nettipletti
1

Så tragiskt… Men tyvärr är det så med djur… Skitjobbigt, men samtidigt är jag glad för att man får avsluta deras lidande… Beslutet som är så slutgiltigt.. Men skönt för de våra goa vänner..

Annars verkar det vara ett mysigt ställe det där =)

chik
1

Tack. I bland så blir det ju inte bra..

Luxuria
0

Det känns som att hästen på bilden inte finns i livet längre. Det är det enda jag kan känna med bilden.

Annars ser det ut som ett mysigt ställe Glad

Kill all my demons, and my angels might die too

Luxuria
0

Jag beklagar sorgen. Det är otroligt svårt och tungt att mista en familjemedlem, oavsett art.

Som en kommentar till mitt tidigare svar: det är första gången jag testar detta så jag är förvånad över att jag kände nåt alls. Det känns bra ändå trots tråkigt budskap.

Kill all my demons, and my angels might die too

Rosaranarosenstrale
0

Hade hon något fel i livmodern denna häst? För jag ser det, hela organet så att säga. Så är det något med hennes höger bak, alltså för henne hennes högre bakben långt upp.