Hemskaste drömmen ever!
Tänkte höra om det möjligtvis finns nån som kan ge mig lite hjälp med att tyda en drömm som jag hade för några månader sen. Drömmen handlar väll i största del om min allra bästa vän "maja" som jag har hållt ihop med igenom vått och torrt sen fjärde klass och det har aldrig gått och sära på oss två, det är derför jag tycker att den här drömmen är så obehaglig och det måste ha betytt nånting.
Jag och tre vänner (Agnes, pierre, och Maja) var på en skola (som jag en gång i tiden gått på) mitt i natten och jag kommer inte ihåg allt i detalj för det var så länge sen jag drömmde den här drömmen men det var iallafall ett stort brett fönster i en "samlingshall" där man såg ut i en mindre skog och det var fullt med snö. På utsidan av fönstret satt det fastklistrade porrfilmer (?? sjuka drömmar) och helt plötsligt kastar sig en naken kvinna mot fönstret. Vi hoppar alla till men tänker inte direkt mer på det utan går och lägger oss mitt på golvet i "rummet" eller vad jag ska kalla det. Vi lägger oss på rad bredvid varandra och jag ligger Med Agnes på min högra sida och Maja på min vänstra och Maja har Pierre andra sidan om sig. Det blir tyst en lång stund och helt plötsligt får Maja ett liknande Epilepsi anfall och bara ligger och skakar och krampar, jag och Pierre får panik och börjar ropa på henne och skaka om henne men ingenting hjälper. Efter en stund slutar hon och ligger helt stilla ett tag sen sätter hon sig upp, vänder sig mot mig och gör en fruktansvärt ful grimars, hon sätter händerna mot huvudet och vifftar med fingrarna, spärrar upp ögonen så pass mycket att det ser ut som att dom ska trilla ut vilken sekund som helst och sträcker ut lungan så långt hon bara kan och lipar, sen lägger hon sig på mindre än en sekund igen (bara faller bakåt) och blundar, sovandes som ingenting har hänt. Sen tar det bara några sekunder till hon snabbt sätter sig upp vänd mot mig och gör samma sak. Och så fortsatte det tills jag antagligen vaknade.
När jag vaknade mitt i natten var jag så livrädd att jag inte vågade somna om, jag förstår att ni inte kan se det lika hemskt som jag gjorde men allt är ju anorlunda i drömmen. Just att Majas grimars mot mig var så stark, hon använde värkligen alla muskler och all sin kraft.
Ne det var obehagligt. Om nånting går att tyda på nått sätt så är jag tacksam för det.