Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1997 ggr
[Jempa80]
0

Vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Skulle behöva lite åsikter om vad ni tror om detta? Är det damm eller en orb?

Finns det någon som kan känna av bilden?

Tacksam för svar!

OBS: Titta vid gåvagnen vid leksakerna!

imke
0

Det verkar ju finnas på några ställen till tycker jag. En till ser jag vid fotbollen :-)

Många säger damm. Men jag tror det är något annat. :-) Jag har aldrig fått sådär på en bild oavsett hur dammigt jag haft hemma. Vacker bild :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Jempa80]
0

Jag har fler bilder med såna här stora och sen små genomskinliga. Men när de blir så runda och fina som tex den här så börjar man fundera ;)

Dioramabyggare
1

Som den "gammla" fotograf jag är gissar jag på fläckar av något på kamerans frontlins.

[Jempa80]
0

Nån mer som har tankar och funderingar? Glad

Magi-cat
0

utan att vara fotografiskt kunnig funderar jag: det är ganska många reflekterande ytor på bilden. Sådana brukar kunna ge effekter som denna…..

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[MikeW]
0

Ser ut som Orber tycker jag.

[mia-38]
0

Det ser ut som Orber både vid fotbollen och leksaksvagnen. Skrattande

nettipletti
0

Du tog inte fler foto i samband med detta foto? Menar om man kan se samma saker på de andra fotona så e de ju "skit" på linsen.. men annars så e de ju säkert Orber Glad

[Jempa80]
1

Grejen är att jag brukar ta flera kort på raken och den stora vita flyttade sig på varje foto då i samma höjd. Ibland när jag tar så är det massor med såna små genomskinliga som jag förmodar är damm och sen sekunden efter är det inte en enda, ganska skumt och då står jag i samma vinkel. Men på vissa så är de blåa, rosa, lila, gröna och så där fint vita. Stora och runda med en kant! På vissa foton så är det en "aura" runt sonen och maken, så visst funderar man :)

[Jempa80]
0

Tog en bild igår kväll och samma fina runda ring dyker upp på samma ställe :)