Varför är han elak?
Varje gång jag har drömt om min pojkvän så har han varit jätte elak mot mig i drömmen! I natt var han så elak att jag både blev arg och ledsen, så ledsen att jag nästan grät på riktigt när jag vaknade…
Han är absolut inte elak i erkligheten!!
Kan någon hjälpa mig att förstå drömmen?
Jag kan tyvär inet hjälpa. Jag skulle också vilja veta, för ett tag sen så drömde jag att jag blev arg på min storebror. Och då blev jag så arg att när jag vaknade så undvek jag han och var arg på han hela dagen! =/ så konstigt. Fast vi brukar alltid bråka så han brydde sig inte som tur va.
Jag hoppas jag kan få svar, för det är inte kul att vakna var och varannan dag ledsen för att den man älskar varit elak i drömmarna…
För det tar ganska hårt även om det bara är en dröm!! Jag var jätte ledsen länge idag….
Hej,
Ja, det var en svår fråga
Du får inga känslor själv? När du drömmer dessa, hur har dagen sett ut?
Du kanske önskar att han är mer "tuff" i verkligheten, att han säger ifrån och att du får lite mer "motstånd"?
Bara en tanke.
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej har en liten teori spånar lite.
Ser din kille ut som han gör i verkligheten eller vet du att det bara är han?
Det kan vara från ett tidigare liv där han inte var specielt snäll mot dig. Eftersom han är det i detta.?
lite teorier som det står dig fulkomligt att strunta i /Valkyria
Fjäril: nej jag får ju inte det! :/ annars brukar jag kunna tolk ganska bra själv, men nu blir jag bara ledsen… Tror inte jag vill att han ska vara tuffare, är trött på "tuffa" killar! haha!
Valkyriaofvikings: Han ser ut som i verkligheten, men känns mera.. Mörk…
Har du hamnat i dåliga relationer tidigare. Om du har det och du drömer att han är elak. Kan det vara ett samanhang som inte direkt har med din nuvarande kille att göra. bara en tanke
/Valkyria
#6 Mycket möjligt.. Kanske en rädsla att det ska hända…
Det var känslan jag fick när jag kände efter lite mer.
/Valkyria
Sätter en tass här då jag har samma problem.
Mvh Nathalie