Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 644 ggr
nettipletti
0

Övning

Imorgon torsdag är jag ledig från jobb.

Har lite planerat vad jag ska göra.

Någon som känner och vill "gissa" vad jag ska göra?

Svarar givetvis sedan vilka planer jag har.

Lycka till Flört

[JeanetteK]
0

Ett möte - typ en läkartid, frisören eller så.

Sen något ute, kanske trädgårdsfix eller förrådsrensning.

Cool Hur fel ute är jag?? kram

[malinska]
0

Du ska in på stan (en större stad) med din kusin! fixa naglarna å så ser jag en fika lr lunch. och shoppingpåsar! ;) men jag fantiserar bara ;)

nettipletti
0

Såhär långt så stämmer större stad, lunch och shoppingpåsar. Men inte med vem..

Sen har jag 2 saker till bestämda efter "shoppingturen".

Tack för era gissningar, kul att läsa =)

[malinska]
0

Hon har en röd jacka, ljust på huvudet, mössan. ljusbrunt hår. släkting? ingift släkting? kalas, bjudning efteråt? ser kakor kaffe saft. Du kommer nog iaf få besök ser ingen tårta dock. du har ett möte vid 17 tiden. Inget jätte seriöst möte men ngt som du "måste" gå till. d blir trevligt ;) haha..

ellan88
0

Din syster!

nettipletti
0

Ganska bra inprickat. Min dotter och brunt hår… Vid 17-tiden "måste" jag till hästen, och efter det till en väninna på syjunta träff, Mat OCH kaffe o kakor brukar vi alltid ha, och neej ingen tårta.

Röd jacka o ljust på huvudet stämmer på en av de andra tjejerna i juntan ;)

Jättekul… Tack ska du ha malinska

[malinska]
0

haha.. läste din presentation efter jag hade skrivit och tänkte hur fan går det där jag skrev ihop! Hade nog listat ut att de var din äldsta dotter du skulle med isf. men hade nog inte kunnat "fantisera" ihop hur din dag skulle se ut om jag hade kikat innan :)

såg framför mig ett stort ljust kök med en lampa som gav ett jätte fint och mysigt sken, fast ljust sken, ovanför bordet som var lite större och ovalt. mörkt utanför fönstret (vid disho ochh bänk) och kakor och trevlig stäming. sen såg jag ngt rött men vet inte på vad, tolkade det som saft.