Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 631 ggr
Nilla_93
0

Bara lilla jag

Hej jag undrar hur man vet om man har andar nära sej eller om man kan ha kontakt med dom??

Har hänt en del saker utan förklaringar och det börjar bli lite svårt..

Först jag minns för ca 3.5 år sen skulle vi presentera oss för vår nya finska lärare, jag presenterade mej och sa att jag kan se vad hon är för person hon sa att jag skulle berätta och jag hade allt rätt hela klassen blev förvånad.. fast mest förvånad blev jag själv av vad jag sagt..

För ca. 1.5 år sen blev jag opererad och vaknade opp från operation stod min mamma där och skulle berätta en sak som var viktig då kom de helt plötsligt i mitt huvud farfar e död.. och det var precis vad hon sa. Det skrämmer mej lite ännu i dag

För att jag har en medfödd "sjukdom" så har jag blivit trött och sover ofta och har även starka och drömmar som tröttar ut mej. och allting jag drömmer är så verkligt… förståss får jag hjälp med drömmarna av mina "happy pills" men det hjälpte bara ett tag och nu börjar det igen…

Och ibland när jag är ensam känns det som någon är nära mej…

Har jag bara blivit knäpp eller det bara så här jag är?

Nilla_93
1

Oj glömde när jag ser en person kan jag börja dra mej undan denna för att jag får en obehaglig känsla att något inte är bra med den.. och det brukar alltid stämma att några veckor typ berättar folk saker som denna har gjort som jag inte tycker om…