Hade den en hälsning?
Hej,
Undrar ifall någon kan förklara för mig vad som hände mig isomras?
jag skulle vara kattvakt åt en vän som åkte till landet. Första kvällen sitter jag i vardagsrummet och tittar på Tv med min hund i famnen och jag hör ytterdörren öppnas och stängas. Hunden reagerar och det gjorde jag med men hunden gick inte iväg till dörrn utan bara stog och glodde. Jag blev livrädd men var ju tvungen att gå och titta men ingen var där. Ringde upp en annnan vän och berättade och sa att jag är rädd.
Några dagar senare kommer min vän över och vi sitter i köket och snackar och dricker te. Katterna som aldrig visar sig för främlingar kommer plötsligt in i köket. Alla tre katter. Jag nämner det för min vän att de kommer aldrig fram ifall det ej känner en.
Plötsligt tittar en katt på mig och började jama med en läskig röst och jag sa till vän. -Shit, va läskigt (haha) och min vän svarar - Lät precis som han var besatt och just i det skedet hör vi något tungt och metalljud-liknade som släpas hårt på golvet och man hör hur det möbleras om någonstans i lägenheten. Vi blir livrädda med beslutar att gå kolla. I badrummet så hade duschdraperiet dragits till mitten av badkaret, metaltvättkorgen också på mitten och barnets lilla pall i mitten. Alltså allt stog i rad.
Och nej, katterna har inte gjort detta eller nån annan. VAD betydde detta?
I samma lägenhet när jag har varit och hälsat på så har jag hört någon dra ett djupt andetag bakom mig när jag har suttit i köket och alltid trott att det är min vän som kom tillbaka från barnkammaren när hon har nattat sin dotter men jag har varit ensam i köket. Berättade detta till min vän som bor där och hon sa att jag måste vara trött och sliten att min hjärna spelar ett spratt… och jag köpte det men berättade det för min pojkvän när jag kom hem.
Förra sommarn var jag även kattvakt men sov ej över där. Matade katterna och höll dem lite sällskap, tvättade kläder etc. Min pojkvän följde men en gång och vi satt i köket och surfade på datorn och plötsligt så hör vi djupa andetaget och vi tittar på varandra och han sa NU tror jag på dig att det finns nåt i lägenheten.
Ägaren till lägenheten är i svår underhållstvist med barnets far så hon är så inne i sitt så hon märker inget , har skyddslappar för ögonen gällande allt i vardagen.
Är detta en hälsning till henne eller till mig? Kan någon svara mig?
Miya.
Antagligen för långt att läsa 

Hoppas att någon kan svara dej… :-)
//L
Heh ja
Hej,
Det är lite svårt att ge ett exakt svar så här, till någon annan. Jag frågar dig istället - vad har du tänkt/känt när detta har inträffat (förutom att det har varit "läskigt")?
Hur har du mått vid dessa situationer och vad har du/ni pratat om? Du behöver inte svara här, men för att hitta ett samband så kanske du kan se ett "svar".
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej Fjäril,
Nej tyvärr kan ej se svaret men tack för du försökte hjälpa :)