Lukt!
Hej är ny här… kom in på denna sidan från google då jag söker svar!
Det är inte första gången detta händer mig, men nu va det längesedan och denna gång annorlunda.
Jag känner en lukt parfym lukt den kommer helt plötsligt på kvällarna när jag är ensam en stark lukt! varje gång jag går igenom något jobbigt eller känt mig orolig så kommer parfymlukten..
vad är detta varför känner jag denna lukt?!
Tacksam för svar
Hej,
Vad förknippar du doften med? Du skriver att du upplever doften när du känner dig nerstämd. Kan det vara som en tröst?
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej!
första gången jag kände den va när jag mådde väldigt dåligt den doften jag kände då påminnde mig om min gammelfarmor kunde även då känna som någon stod och blåste mig lätt i nacken.
Men doften jag började känna nu ikväll förknippar jag inte med någon men det är som en "dam parfym en stark som nästan sticker i näsan".
Första doften har du kanske ett "svar" på då?
Den andra doften, du säger kvinna? Kan det, förutom just någon från andra sidan, ge dig någon hint? Vad betyder kvinna för dig? Eller "stark och sticker i näsan"?
Sajtvärd på Övernaturligt
nej har tänkt mycket men kan inte koppla det med någon eller något..
kanske bara att släppa tanken och försöka slappna av.
tack för svaren
// Hanna
Bra idé att släppa tanken och bara slappna av! Bara konstatera när doften kommer, att nu känns den igen…Låt den trösta dig om det känns så. Annars bara släpp tankarna.
Intressant!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen