Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 604 ggr
tantargbiggan
0

andlig vägledning

har någon varit på det? jag ska på det i morgon och undrar lite hur det går till. ska man ha med frågor som man vill ha svar på eller kommer det bara naturligt?

Fjäril
0

Hej,

Mitt tips är att berätta så lite som möjligt. Inte för att (inte ge) personen för mycket information, utan för att det kan komma andra saker som man inte har tänkt på själv - vilket kan påverka det man frågar/säger själv annars. Fundera på varför du ska dit och vad ditt mål är.

Vad har du för funderingar, kanske personen frågar. Ditt svar skulle kunna bli "ja, jag söker vägledning och önskar att jag får den informationen som är meningen" (ungefär).

Det är svårt sådant där, men att få vägledning är inte samma sak som att spå någons framtid, enligt mig.

Det kommer säkert bli bra Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

tantargbiggan
0

nej att spå i framtiden är inget denna tjejen gör heller. vill väl mer h lite vägledning i mina val här i livet just nu. vad jag ska tänka på att göra eller inte göra liksom. :)

Fjäril
0

Ja alla behöver vi vägledning ibland. Lyssna och bolla ideer med personen Glad

Ofta handlar vägledning om att man "ger" mottagaren just de orden denne burit på själv, för att få en "puff" framåt så att säga. Lite kraft och styrka att ta nästa steg, eller en ny väg (som ofta legat i det undermedvetna).

Sajtvärd på Övernaturligt