Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 921 ggr
Fjäril
1

Fredag 26/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon, goddag eller godkväll, beroende på när du läser det här Glad

Vad händer hos er idag eller under helgen?

Jag sitter här hemma och studerar. Jag hör hur det blåser ute och hur vinden slår mot våra fönster. Det känns kallt ute idag.

Jag längtar till julen. Kanske inte just julafton (jo det är mysigt det också) utan till allt julpynt. Mysiga ljusstakar, levande ljus, härliga dofter och en underbar stämning. Men först har vi Halloween att se framemot Glad

En trevlig helg till er allihop!

Källa bild: http://www.publicdomainpictures.net

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
0

Godmorgon! Skrattande Här ligger det lite snö på marken, 3 grader kallt och lite blåsigt! Så nu börjar den där årstiden med skrapa rutor på bilen och bekymra sig för halkan….

Julen har redan börjat om man ska tro affärerna som redan tomtar till det!

Vet inte om jag längtar efter julen precis. I lagom dos är den förstås mysig. Men ljusen är bäst!

Trevlig helg!!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

wellma
0

Godagens i tråden !

Uch ja det tycks vara julhysteri redan på gång.Är ingen jufirare men lite trevligt gör jag omkring mig.Lagom är bäst.

Helgen blir lugn,shamansk ceremoni och eventuellt en utesittning.Lite gott att äta och dricka annars bara lugnt och skönt.

Ha en fin Fredag och Helg på er Glad

Fjäril
0

Ja det är julpynt i alla affärer, lite överdrivet. Sådant kan jag vara utan, men jag längtar till myset runt omkring Glad

ALPHIRA
1

Julen, ja. Jag brukar jobba på psyket alla storhelger. Det finns många arbetskamrater som har småbarn och vill därmed vara lediga. Jag har bara en 62-årig pojke hemma, han klarar sig själv efter mina instruktioner!

Det är klart, vi försöker göra det så mysigt som möjligt på avdelningen. Synd bara att det varje gång finns en och annan patient som inte får ett enda paket. Men det brukar vi fixa på något sätt…

Nu säger jag hej då. Åker på en healingkurs och är borta över helgen. Tar en semester från er… Ha det så bra allihopa!

Fjäril
0

Vilken fin tanke ni har till era patienter ALPHIRA! Kyss

Trevlig healinghelg.

Magi-cat
0

Ha det så bra, ALPHIRA! Skrattande Låter toppen med healing-kurs!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
0

Själv har jag varit sägliggande i influensa hela veckan, men känt mig ändå så fylld av positiv energi. Jag går runt (eller släpar mig fram) med ett fånigt leende hela tiden och känner mig överlycklig på något sätt. Skrattande

Jag är en sådan person som jobbar hårt och målmedvetet och som har alltid tio bollar i luften samtidigt. Ibland tror jag att man måste släppa taget om saker och lita på att universum sköter det. Nu har flera saker löst sig utan jag gjorde något. Jag tror att vi/jag många gånger jobbar för hårt samtidigt som vi inte tycker att vi kommer att få det vi önskar, eller att vi t.o.m. inte har rätt att vara så lyckliga. När vi släpper taget, tänker positivt om oss själva och andra och verkligen kan känna att vi har all rätt att vara lyckliga, då kommer vi också att få det vi ber om.

Det krävdes nog en hel vecka där jag var tvungen att ligga och inte göra något för att inse det. Skrattande

Kämpar med att leva i nuet och inte i framtiden. Jag har redan uppnått så mycket och har mycket att vara tacksam över. Sitter/ligger och tänker på det. Därför kommer det upp ett leende hela tiden, fast jag har ont lite överallt. Livet är ju bra härligt, när vi väl inser det!

Det blåser här också, men även det tycker jag är härligt … hi, hi, hi. Längtar efter Jul jag också, för det blir så vackert och mysigt. Och längtar efter fler "övernaturliga" upplevelser. Flört

Trevlig helg önskar er alla och var glada och rädda om varandra!

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Fjäril
0

Hoppas du är piggare snart mesa!

Ja det är ju så, ofta jobbar vi vidare och glömmer av att stanna upp. Om vi ber universum om vägledning så måste vi släppa problemen sedan, annars är det ungefär som om vi delegerar över ett arbete till en kollega men ändå går in och justerar saker själva. Det blir fel helt enkelt Glad

Härligt att du trots influensan känner som du gör!

Loris M
0

Tack! Det var en väldigt bra jämförelse! Glad

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi