Tyda dröm
Hej.
Någon som kan tyda drömmar?
Inatt drömde min pappas sambo att en stor svart rufsig hund
la sig på henne så hon nästan kvävdes.
Hon undrar vad det kan betyda?
Våran hund här hemma ska snart ha valpar.
Hon är dock varken svart eller långhårig..
Men tror ni det kan ha något med det att göra?
Vore roligt att få lite svar om vad ni tror 
Tack på förhand!
Hej! Lite svårt att tyda dröm åt en tredje person som inte frågar själv, tycker jag…
Drömmar är ändå så personliga och tydningen blir mycket beroende av personens egna känslor för drömmen.
Kanske fick hon kvävningskänslor av någon fysisk orsak och drömmen "gjorde om" det till en hund.
Jag tror inte det behöver ha något att göra med er hund där hemma. Kul med valparna förresten! Lycka till!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag tog bort min text då jag kände att jag inte ville blanda in mina känslor i detta..önskar stort lycka till med valpisarna..så himla sött.-)))
Hej fantasilös, Jag säger som Magi-cat, det är svårt att "tyda" någons dröm via någon annan eftersom det i regel handlar om känslor från drömmaren. Spontant (av texten att döma) så kanske din pappas sambo är "orolig" och funderar på valparna som komma skall. Eller att ni ska bevaka födseln av valparna extra noga. Lyckatill - mysigt med vovvar :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Jo förstår att det kan vara svårt att tyda drömmen när jag själv inte har drömt den.
Ville bara kolla ifall någon kanske kunde ändå.
Men tack för svaren! 
Fantasilös…du vet väl om att det finns drömmar ifokus…men du har kanske redan lagt ut den här tråden där också. Vildrot heter sajtvärden där och hon är duktig som bara den…
Ett tips från coachen bara…
Lycka till med valpar och drömmar
Kram