Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1134 ggr
Angel3
0

Ögon

Jag har nyss träffat en man och han har ljusblåa ögon, har aldrig sett såna här ögon förut.

Jag kan inte titta in i hans ögon pga att dom är så intensiva, starka och jag blir bländad av dom.

Har nån av er varit med om nåt liknande???

Farwuq
0

Jag har sett sådana på bild, de var nästan skrämmande.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Fjäril
0

Hej,

En väns son har ljusblåa intensiva ögon och jag "vågar" knappt titta in i dem. Han är väldigt klok också, vilket gör det (utan att det behöver ligga något i det/betyda något) ännu mer påtagligt.

Det går inte att beskriva, men jag tror jag förstår hur du menar.

Sajtvärd på Övernaturligt

Angel3
0

"2 förstår precis. Han vet mycket, är klok och vis man.

Dom såg djuriska ut också som en varg.

Fjäril
0

Vargögon, precis! Glad

Angel3
0

det sa jag åt han och han bara flinade.

[Norpan88]
1

Jag har en granne som är utländsk med svart hår, men har ljusblå ögon. Hajade till över hans fina ögon! Han är jämt jättetrevlig och vill prata med mig. Tänkte kanske bjuda in honom på en kopp kaffe nån gång Skrattande

Fjäril
1

Oj, det lät mysigt. Då kan du spana extra mycket på ögonen då Glad

[Norpan88]
1

Tungan uteSkrattandeOskyldig

Ja, han är fin…!

Angel3
0

#6 härligt, gör det ni kan ha mycket att prata om.

Angel3
0

Ojojoj, fast vi har träffats flera gånger så har jag fortfarande svårt att titta in i hans ögon längre.
Skäms för att jag tittar bort.

truculent
0

är han kristallmänniska? dom brukar ha magiska ögon.

[MikeW]
0

Jag känner så fast för alla människor. Jag gillar inte att kolla folk i ögonen. Jag kan se allting genom människors ögon. Jag gillar det inte så mycket, tycker det är taskigt att bara få veta saker om människor utan att dom har sakt att det är lungt.

truculent
0

#12 kan du inte kolla folk i ögonen utan att ta till dig informationen? blir det så automatiskt?

noliem
0

min mammas farfar hade sånna ögon du beskriver.

han är död, men jag har sett han i andlig form.. det var typ den första gången jag blev RÄDD han såg inte snäll ut….

[MossQ]
0

Ojj ja dessa magiska ögon *S* Joorå har vart med om detta många gånger..man kan verkliga förlora sig om man ser in i ett par ögon utan slut*L*

mysig stark känsla som i liike :-)