Reningsritual
Jag har en liten reningsritual jag vill gärna dela med mig av.
Kan säga att den har funkat väldigt bra för mig. :)
Reningsritual
Du behöver .
Lugn och ro
Ett stearinljus
Papper och penna
Börja med att be Din personliga tro om stöd och hjälp att få genomföra ritualen. I mitt fall skull det kunna låta som så: Jag ber alla positiva energier som finns runt omkring mig om stöd och hjälp att få genomföra denna reningsritual.
Du kan om du vill skriva ner Din bön eftersom du ska upprepa den varje dag. Skriv sedan följande 4 gånger efter varandra på papperet:
Jag (förnamn, efternamn) frigör med kärlek alla negativa band ifrån mamma och mammas sida av familjen, tre generationer bakåt i tiden, detta liv och tre generationer framåt i tiden.
Efter att ha skrivit detta fyra gånger så läser du meningen högt, sen tänder du eld på papperet och sitter tyst och väntar tills allt brunnit upp och slocknat.
Detta upprepas minst 4 dagar i följd.
Börja alltid med mamma och mammas sida av familjen sen tar du pappas sida.
Vänta tre veckor från sista ritualen tills du tar nästa rening.
Det kan dyka upp symtom som sorg, ilska eller glädje. Bli inte heller förvånad om någon person reagerar på detta. Kanske en moster hör av sig som du inte hört av på tjugo år. Kanske blir mamma extra besvärlig. Ingenting av detta behöver inträffa och det är också ok.
Efter mammas och pappas sida av familjen (fuska inte med turordningen) så kan du ta relationer.
Jag (förnamn, efternamn) frigör med kärlek alla negativa band ifrån samtliga vänskapsrelationer även de sexuella, föregående liv, i detta liv och i kommande liv.
Om där finns någon person som känns extra jobbig så gör en särskild rening för den personen och byt ut ”samtliga vänskapsrelationer” i texten och sätt dit den personens namn istället.
Lycka till.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Tack för att du delar med dig till oss! Man kanske kan jämföra det med att frigöras från tidigare cellminnen? Vill du så placerar jag gärna ditt inlägg under vår "Hjälptråd" som tips :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack! 
Sajtvärd på Övernaturligt