Astral projektion
Hallåj, Igårkväll när jag skulle sova så "vaknar" jag helt plötsligt upp i mitt rum hemma (är just nu på resande fot i London). Det skumma var att jag visste direkt att jag inte drömde. Jag var först i sittande position i min säng, fast hade benen genom sängen och fötterna i golvet. Jag kämpade för att försöka få hela min kropp att lyfta och glider samtidigt i sittande position genom rummet. Till slut svävar jag helt, och tänker då "jahapp, nu fick jag vara med om det här också, var ska jag nu åka?" Och det första jag tänker på är london. Helt plötsligt omsluts jag av blått ljus, ungefär marinblått, och jag flyger genom taket till London på en sekund, samtidigt som jag tänker "men vafan, jag är ju redan i london?". Nästan direkt när jag är i London så vet jag inte riktigt vad jag ska tänka, och tänker då "okej, ta mig dit du vill". Jag hamnar direkt i ett väldigt ljust rum där väggar och tak inte existerar, jag blir inte heller bländad av ljuset. Framför mig på en lekställning sitter en liten asiatisk flicka och ler mot mig. Jag bara kollar på henne, och känner slutligen hur jag dras tillbaka till den "normala världen", alltså vakna. Jag tänker "nej, inte än, jag vill inte" och till slut ser jag bara denna ljusa värld som när man kikar in i en nyckelhål, och jag vaknar upp i min säng i London. Det som är så konstigt var att när det väl hände så såg jag allt så otroligt tydligt, och när jag vaknade så insåg jag att jag somnat på rygg, som jag aldrig gör annars (är ofta rädd för att göra det). Jag hade kunnat gått in på fler detaljer för jag skrev upp allt när jag vaknade, men jag ville mest veta om detta bara var en dröm eller en Astral Projektion? Sorry för långt inlägg, Fred