Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 806 ggr
Eden Rose
2

Träffa guide under meditation

Det finns ju en uppsjö av CD skivor där man kan träffa sina guider, skyddsänlglar osv. Hur många lyckas verkligen med detta? Jag menar, inte kommer man nå långt med att sätta sig ner och lyssna till en röst, som säger man ska gå ner för en trappa osv. Man måste väl först ha förmågan att försätta sig själv i trans för att detta ska lyckas? Har jag helt fel så rätta mig!!

Men HUR kan man lära sig förmågan att få sig själv i så djup meditation/trans så man kan följa en röst från en CD?

Berätta om era erfarenheter, jag är nyfiken o vill lära mig!

Fjäril
1

Hej, Vi har skrivit lite om det här och vid inlägg #6 http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f30472288f47223c201b1e9-hjalp-traden?discussions-1 Vad gäller guidade övningar så handlar det om att lära sig att meditera/hamna på "djupet" och det spelar egentligen ingen roll hur man gör för att söka kontakt, utan om Att man gör det. Det finns massa olika tips och alla övningar handlar till stor del om att man delar med sig av egna erfarenheter "det här fungerar för mig, och här delar jag med mig". Du själv kanske tipsar andra sen, om dina erfarenheter :) - en guidad Meditation.

Sajtvärd på Övernaturligt