Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 777 ggr
[SporeDiatrymisss]
2

Vän från sjön

Hej! Jag tänkte bara berätta att jag bor bredvid en sjö. "So what?" tänker ni nu då. Men nej, jag har en andevän vid den, samtidigt som en ca 10 äppelträd som växer bredvid den. Ibland, när jag tar en cykeltur runt sjön följer anden med mig. Det känns som en tjej i min ålder som har drunknat i den på si sådär 1800-talet, mitten. Träden har jag en favorit. Ett lättklättrat äppelträd. Apple, kallar jag h*n. Jag brukar träffa Apple ganska ofta, men efter att jag hade sträckt foten så kunde jag inte gå dit på ungefär fem dagar, så när jag kom dit så fick jag lite skuldkänslor för Apple och flickanden. Jag gillar dem båda. Apple och flickanden. Någon som också har en träd/andevän? :-)

[Älskamig]
1

TS: Spännande att du har en ande/trädvän. :) Ha inga skuldkänslor, kalla på den här flickan och Apple, så kanske de kommer igen? 

Jag har väl ingen speciell. Känner bara stor kontakt med naturen. Är mycket rädd att gå själv i skogen, men ändå drar jag mig till den. Underligt kanske, jag vet inte.. :)

yellowluck
1

Det lät otroligt mysigt att ha de två, speciellt när den ena även agerar träningskompis! Har du försökt att prata med dem och få reda kring mer om dem? Vore ju spännande! :)

Själv säger jag som #1, känner bra samhörighet med naturen och älskar att ta skogspromenader! Men helst inte ensam. Dock har jag aldrig testat att kommunicera med träd, men här på ÖN finns en del fina historier kring det och de gör att jag känner för att prova. Om jag hittar något som ser trevligt ut! Glad

Den flygande tomten rapporterar; http://paisleysocks.wordpress.com