Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 889 ggr
camasufri
1

Frustration!

Midda Skrattande

Kollade runt på de olika sajterna här i natt och hittade en skribent som sa man kunde be om att man skulle få upplevelsen att träffa sitt totem eller sin guide eller vad som helst.

Sagt och gjort jag ber mina gubbar leda mig vid handen men låta "navelsträngen" vara fast förankrad i på jorden som jag känner den.

Däckar och vet att jag är på okända platser, vet dock inte var eller vad som hände, men det är ovidkommande eftersom poängen var ju att jag skulle mötta mitt Djur.

Så mitt i alltihop så vaknar jag av att behöva gå på toaletten…….då var alltihop som bortblåst!

Så frustrerande! Och inte kunde man ta om'et från början heller tydligen för resten av natten sov jag som ett barn fullständigt drömlöst………

/Carina

/ Carina

Fjäril
3

Hej Carina, Ja visst känns sådant frustrerande, men vilken fin upplevelse du "hann" att vara med om :) Det kan ju också vara så att du inte skulle fortsätta just då, ibland stoppas vi av olika anledningar. Men på't igen :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[skymningsaga]
3

Man får öva och leta efter sina sätt att komma dit man ska. Utforska är den rätta medicinen och tålamod som sked.

Det kan gå många år för vissa innan de stöter på sin guide. Och möjligvis är det så att det inte skall ske förens du är redo.

Jag har försökt så många gånger och varje gång hamnat i fas där jag är i vardagen mer än söker till slut. Och jag tror det är just det som är meningen hos mig. Idag skall jag bara leva gå på cafeer och träffa vänner.

Fortsätt söka tills du ser vart du kommer men om du återkommer till samma ställe. Kanske det är meningen att du skall vara där och en annan dag kanske närmare ditt mål utan att ha lyft ett finger eller tänkt en tanke.

Lycka till.

camasufri
1

#Fjäril och

#Skymningsaga

Tack för er respons

Jag tänkte jag skulle ta den enkla vägen, haha

"träffa dina totem eller guider i drömmarnas land"

Inte mycket väsen man av sig man behövde göra då liksom Skrattande

sova gott och låta högre makter sköta sitt jobb.

Men ack vad jag bedrog mig, lite omak måste man tydligen ha……. Tungan ute

Sov gott med er <3

/ Carina

Knorran
2

Jag tror som fjäril, tiden var nog inte riktigt inne ännu men dom kanske ville vara så pass schyssta att visa dig att det inte är långt kvar tills du får möta dem Skrattande kram!