Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 805 ggr
[MikeW]
0

Min intuition är jätte dålig

hej, ville bara fråga något. Min intuition har alltid varit SÅ bra. För ett tag sedan så gjorde jag test (kanske 20 - 30 stycken) och fick alla rätt.

Fast nu på sista tiden så har jag bara fått fel!

Vad kan jag göra för att få upp min intuition igen? jag har just nu mycket problem med skola och så, så kan det vara anledningen?

Vill ha hjälp, det känns som att jag har förlorat en del av mig själv, på ett sätt.

lenjon1
0

När det är oroligt i ens liv tror jag nog att intuitionen kan få sig en törn. Det gäller att slappna av - andas lugnt och hitta ron igen. Få lugnet kring sig, då kan du också lyssna inåt och lita på den känslan…

Du är inte unik på något sätt att intuitioen inte längre "fungerar".  Vi kommer alla dit ibland där det är körigt och rörigt i livet. Be universum om hjälp att släppa din oro och lita till de svar du får till dig

Kram och lycka till

Lena

Fjäril
0

Hej,

Ja det där går upp och ner, precis som Lena säger. Jag märker direkt när min "svajjar" och då behöver jag samla mig och ta tid till att meditera.

Jag vet inte hur du arbetar med intuitionen (vad du anser har blivit sämre med den) men oavsett så släpp det du brukar göra ett tag och låt det vara. Den kommer tillbaka (den är inte borta) snart igen.

Du kan arbeta med din intuition via ditt solarplexus(chakra). Balansera och stimulera. Se ditt chakra starkt och rent.

Vi hamnar i "svackor" ibland och jag har skrivit lite om det under vår "Hjälptråd"

Sajtvärd på Övernaturligt