kan jag också?
Ibland så kan jag få för mig saker, veta saker. tex: innan någon vänder ett kort kan jag veta vilket det är, ibland hinner jag stoppa och säga tex: det där kommer att vara klöver fem innan de vänder på kortet och jag har rätt.
Förra hösten fick jag upp en "jag vet att det här är sant tanke" om att min kompis kommer att träffa en kostym kille runt 30 år i slutet av sommaren 2012. Och han kommer att jobba med försäljning.
Och vad gör hon, hon träffar en kille i kostym ( vi var på bröllop) och han jobbade med försäljning dock inte så glamouröst som jag det låter men endå försäljning han jobbade på ica. Nu träffas de, på detta bröllop var hennes "date" men han tabbade sig på bröllopet genom att vara elak mot henne och då fann dessa två varandra.
Jag har även spått i mina tarokort ( som för övrigt är spårlöst borta ) och det jag spådde då är sant idag… men det trodde jag inte på då att det skulle bli.
Är det slumpen? eller kan det vara så att jag kan "veta" ibland?
Hur gick det till när ni fick reda på att ni kan "veta saker"?
hälsningar :)
Puff!
Puff!
puff??
Puff betyder izadora att man puttar upp ditt inlägg så man inte glömmer bort din fråga och att någon kanske kan svara dig…man dammar liksom av tråden och gör den lite färsk igen
Kram
Jag tror att man vet ibland, som en klar insikt.
Föraningar ligger nära deja vù känslan men är endast snarlika och inte densamma. Tycker iaf jag. Insikt, föraning och deja vú är alla som besläktade =)
När det kommer till själva spådomskonsten så är det själva tanken att det ska slå in =)
För ibland vet jag bara saker, jag är hundra procent säker både i hjärtat och hjärnan och det stämmer men sen tänker jag att det kan ju också ha varit, tur,slumpen ect… Men nu har jag köpt nya tarokort och ska börja öva för att se vart det leder. Har hitills spått 3 personer och det som har varit och är nuet har jag prickat in rätt så nu får vi se vad framtiden säger =)
Tack för svaret =)
Och tack för puffarna och förklaringen till vad det betydde ;)