Del 4, Efter healingen...
Fortsättning till 3 A-C…
Har haft svår exem i båda händer, på ovansidan, i flertal år.
Healingen gjordes på eftermiddagen. På kvällen sitter jag i vardagsrummet, vid den öppna spisen och röker (USH!).
Plötsligt står en yngre kvinna vid min sida. Känner henne tydligt men ser inte på något sätt. Eller visst, jag "ser" att det är en yngre kvinna.
Hon började prata (telepatiskt) om exem jag har har i händerna.
Hon sa flera meningar men dels kunde jag inte riktigt urskilja alla ord och dels har jag kanske glömt en del av det hon sa. Men hon pratade om botandet av exemet i händerna i alla fall.
Då frågar jag: "På vilket sätt då?"
Hon var tyst ett tag och sa sedan: "Med tankens kraft!"
Medans jag funderade vad hon sagt, fortsatte hon: "Du får inte smörja händerna."
Ja, vad gör man. Sen dess har jag börjat titta på mina sjuka händer med positiv blick och TROR att dom blir friska.
Tidigare hade jag varit tvungen att smörja flera gånger om dagen pga kliandet men har gjort det nu bara ett par gånger när det varit som värst.
Nu har 25 dagar gått från detta möte. Faktum är att idag har jag kanske 30% av exemet kvar. Det kliar ytterst sällan. Istället känner jag ganska kraftiga stickningar då och då.
Jag litar på att mina händer kommer att bli helt OK så småningom.
Jag vet inte vem kvinnan var. Om hon var min guide/en av dom eller om hon var en speciell healingguide.
Sammanfattningsvis blev jag samma kväll tidigt jätte sömnig -jag är nattuggla och brukar inte bli det. Och jag svettades något oerhört nästan hela natten, vaknade stup i kvarten pga det. Ytterligare 13 nätter svettades jag.
Vilken utrensning, hur känns det idag?