Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 842 ggr
ALPHIRA
0

Healing, del 3A

Jag fick spirituell healing genom tarotlasse för 25 dagar sedan.

Strax efter healingen PM Lasse mig och skrev vad han hade känt och fått till sig under processen. Han hade inget som helst kännedom vad och hur jag själv hade känt.

BRÖSTET

Lasse skrev att "dom" hade arbetat en hel del med mina luftrör. Som om dom ville lösa upp slem i luftvägarna.

Det var alltså förklaringen varför jag kände som om övre bröstkorgen svullnade upp på ett konstigt sätt.

Till min stora förvåning märkte jag sedan att det "pipande" ljudet som hördes när jag andades, var borta! Jag har KOL (mer eller mindre) och pipandet hör till sakens natur. Tidigare hade jag också irriterande torr hosta men nu får jag upp slem, vilket är befriande, faktiskt. Har för övrigt mycket lättare att andas än förut.

Jag vet, jag vet -----jag ska försöka----

TINNINGARNA

Lasse skrev att dom jobbade mycket med ansiktet och med armarna. Han fick en brännande känsla från tinningarna och ner över kinderna och ansiktet.

Jag kände ingenting i ansiktet och armarna men desto mer i höger tinning. Kraftig "massage" som varade länge. Känslan var inte lika stark i höger tinning.

Mina armar brukade domna på nätterna men det har inte hänt sedan healingen! Annars vet jag inte vad dom har gjort med mitt ansikte. Ansiktslyft skulle vart önskvärt. GladJag har haft och har problem med tänderna. Man kan naturligtvis tänka sig att tandproblem möjligen vore ännu värre om jag inte fått healing. Vem vet.

NACKEN

Lasse nämnde ingenting om nacken. Kände kraftiga myrkrypningar i nacken på ett begränsatt område. Krypningarna fortsatte en veckas tid.

Lasse sa efteråt att dom måste ha jobbat med nervbanorna i något syfte. Alla nerver går genom nacken.

I dagsläget vet jag inte vilken kroppsdel dom har jobbat med via nacken egentligen. Brukar inte lida av huvudverk. Klart är att jag haft spänningar i axlar eller så. Svårt att säga om det är någon skillnad nu. -Undrar om det var mina armar som fick hjälp av "myrorna".

Fortsättning följer…

Amandla
0

Oj vilka effekter healingen haft på dig! Underbart ju!