Utvecklings cirkel sökes!
Hej, jag söker en cirkel i Landskrona trakten. Nån som har ett tips?

Hej Miramis2
Visst kan du få lite tips om cirklar jag känner en person väldigt väl som leder cirklar i dom trakterna.
Dels har jag och 2 st medium till 2 st mediala cirklar i HBG till hösten så kommer vi starta upp i helt nya lokaler som kommer vara våran egen lokal vilket kommer ge många ny möjlighter.
med prova på kvällar meditaions cirklar mediala kurser och tarotkurser vi kommer även arrangera storseanser och även ha fika kvällar där andligt intreserade mäniskor kan komma ta en fika och samtal med andra andligt intreserade.
Så har mycket planer för denna nya lokal.
+ Att Landskronabussen stannar bara några hundra meter från vår lokal den ligger inte långt i från Landskronavägen
I Helsingborg har vi dels en nybörjar cirkel och en fortästtnings cirkel.
På våra cirklar så använder vi oss av den engelska spirtualistiska läran vi börjar först med mycket olika intuitions övningar som bild tolkning, tolka färger . psykometri osv när vi börjar bli varma i kläderna så blir det även övningar med att ha kontakt med ande världen.
Sedan så har jag även en medial cirkel på G i Eslöv inte heller långt från Landskrona men söker fortfarande en lokal man kan ha det i.
Och finns det intresse för att starta upp en cirkel i Landskrona så är jag inte ovillig att köra en där med.
Det finns en del intreserad i Landskrona och besök salong Blondie i Landskrona.
Vera som har ett stort medialt intresse och som även har alternativ butik i salongen.
Du har även Föreningen Solrosen i Landskrona en medialförening som har endel aktiviteter för sig stor seanser föredrag osv.
Hälsningar Lasse
Hej!! Då vill jag passa på här o fråga om någon vet om det finns någon utvecklingscirkel i Växjötrakten??

Oh jag vill åxå va med sen när jag flyttar tillbaka ner till Skåne!
kul vi kanske ska forma en grupp!? :)

Jag bor rätt så nära Landskrona och Eslöv och även Hbg Jag skulle mycke väl tänka mig att vara med på nåt sånt Dit man kan gå och prata kanske bara lyssna på andra Jag börja ju på nåt sånt förra våren men tyvärr efter ett par gånger tog det slut på grund av att de flytta
Jag tänker mig en grupp som den Lasse talade om där man verkligen får utveckla sina förmågor o få feedback o slipas som medium. Jag är ute efter prövnigar nu. Att "bara" gå o lyssna på andra gör jag på föredrag o liknande.
Storkenflyger, det finns ju föreningar lite varstans för just det du talar om. Jag funderar på att öva på allmänheten via internet med. Men jag vet inte riktigt än. Jag funderar mycket just nu. Nån som har idéer till mig, tips o annat? :)
Funderar även på att ha en grupp hemma där jag kan lära ut o lära mig mer o detta? Meditationer o intuitionsövningar. Teman där vi lär o håller föredrag o sånt.

Jag är inget medium och jag tror aldrig att jag vill blir det iheller Jag har ju bara vad jag själv ser och hör och upplever Jag visste ju inte hur jag ska göra då för lite mer än ett år sen när mitt liv vändes upp och ner och allt som hände här hemma och runt omkring mig Jag fick då tips om de ställe som sen försvann Jag som är nybörjare kan ju inte om jag förstår det rätt börja med större saker. Jag vill ju mest ha nån att prata och lyssna på Sen vet ju inte jag vad som händer med mig framöver jag kanske vill och kan utveckla min förmåga som jag har Du skriver att det finns Men jag vet ju inte var och hur jag skulle finna det Nu har jag förstått att Tlasse har nåt på gång och att jag kanske till honom kan vända mig Jag har ringt och satt upp mig för Anders Å i Hbg nästa vecka Så får jag se vad det kan ge mig Tacksam för alla råd jag får av er Kram

#8 Jag tror att kursen nästa vecka är bra för dig och din utveckling och där kommer du också att få mycket svar på dina funderingar. Du får gärna fråga om allt du vill här på ÖN också!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack Kurs nästa vecka Hur var när Jag är lite trög (Skrattar) Tänker efter kan de va så att du menar de kurser här som du gjort och att det kommer en ny nästa vecka

#10 Fler övningar är nu på gång här på ÖN. Ska du gå kurs gör A.Åkesson nästa vecka?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#8# Alla är mediala men alla bli ju inte medium för det.
Så du kommer på Anders storseans på torsdag här i HBG.
Kom då gärna fram och prata med mig då jag kommer också vara med på torsdag.
Eller slå mig en signal det var kanske mig du anmälde dig till *L* för anmällan görs hos Lisbeth eller mig.
Våran cirkel har fått en helt egen lokal så vi kommer köra både lättare och mer avancerade cirklar som planeringen ligger nu så blir det 3 olika cirklar.
Vi kommer även ha olika träffar prova på kvällar storseanser meditationer träffar där man bara får umgås och prata med andra som har ett andligt intresse osv.
Vår målsättning är att kunna starta en träffpunkt även Live
Programmet är inte helt klart ännu men hör gärna av dig när du kommer på Anders seans eller så ring eller maila mig.
Lasse

#3# Soffe jag vet att det ska finnas en medialförening i Växjö som heter växthuset.
För ett par år sedan så körde dom även mediala cirklar på denna förening så kontakta dom.
Tyvärr har jag inte kvar adressen till dom men jag vet att det även finns en liten alternativ butik i Växjö och dom borde veta vad föreningen finns ngn stans eller om ngn kör mediala cirklar där.
Lasse

Jag ska gå in på din sida och studera dit foto så jag inte kan missa dig på torsdag (skrattar) Ser jag att många söker dig drar jag mig undan och tänker De behöver dig bättre än jag för jag klarar mig alltid Annars kan jag ta kontakt på telefon senare om detta blir en positiv kväll

Förtroendet för Anders ligger ju inte på topp precis, han svarar ju aldrig på frågorna jag ställt, om han ens brytt sig om att läsa dom?
SEV

Jag vet inget om A.Å mer än vad jag sett på tv Sen läste jag om han här att han skulle vara i Hbg och de är rätt nära där jag bor Jag tänkte att jag måste prova en gång till Då kanske jag ska ta och göra annat roligt på torsdag kväll

Storken
Du ska inte lyssna på mig, jag har precis NOLL erfarenhet av AÅ, gå dit om det är nära å bilda en helt egen uppfattning. Jag är nog bara lite snaarstucken å vill som vanligt ha svar helst igår.
Å hade ja varit nära HBG då, så hade jag gått å bildat en egen uppfattning "på plats" så att säga.
SEV

Jag ska både lyssna och inte lyssna på dig Jag har bara så dålig erfarenhet av tidigare kända medium och råka riktigt illa ut som gjort att jag mått skitdåligt länge Hitta sen detta forum för ett tag sen Tänkte att jag inte skulle döma alla utan göra ett nytt försök att prova på ett stort seansmöte en gång till och se vad det ger mig Jag missförstod dig och tog det för att han inte var bra så jag skulle ej gå dit Jag är för övrigt tacksam för alla goda och dåliga råd Sen är det till syvene och sist jag själv som bestämer vad jag ska göra
Har sen varit inne titta på din sida hoppas du får en intresant och trevlig vistelse där över och att du berättar med mycke bilder och ord när du kommer hem Det ser jag framimot Trevlig resa när det väl är dags
#13 Tack tarotlasse! Ska kolla upp det :)