"Cirkeln"
Undrar om någon vet vad det betyder om man ser en grön cirkel? Upplevde det alldeles nyligen för några dagar sedan.Såg det ovanför min säng en kort stund.Jag satt i min soffa mitt emot.Det var en vacker ljusare grön färg.Någon som vet?
hände samma för mig idag !
men vet dock inte vad det betyder..hmm..
Hej!
Hur upplevde och hur såg du den gröna cirkeln?
Hej,
"Allt" som handlar om grönt kopplar jag till den helande (healing) färgen. Du/ni kanske fick andlig hjälp vid dessa tillfällen.
Fundera på när de sker, hur ni mår och hur situationer runt omkring ser ut.
Sajtvärd på Övernaturligt
Här kan ni läsa lite om de olika färgerna.
http://ljusspridarna.org/artiklar/auran-och-fargernas-betydelse/
Egentligen finns det inget facit eftersom allt handlar om känslan vi har/får. Färgen röd som exempel, behöver inte betyda likadant för någon annan, som det gör för mig. Dock- när vi pratar om våra chakran och dess färger, så finns det mer "logik" bakom det.
Hej!
Tack för ditt svar!
Har varit inne på samma tankar själv,den ljust gröna nyansen betyder helande.Tycker det är fantastiskt att få uppleva sådana här fenomen!
#5 Ja, det är otroligt vilka saker som faktiskt kan ske! Det handlar om att uppmärksamma dem (som du också gjorde) och inte slå bort dem som inbillning/fantasi.
Hej igen!
Nu undrar jag vad denna läkande healing symbol kan komma ifrån.Är det från en enskild människa eller från universum.Vem skickar den?
Healing kommer via universum, oavsett, även om vi människor utför den, så att säga.
I det här fallet kan det ha varit någon som tänkt på dig och fått hjälp av universum. Alla fina tankar om andra människor, är healing. Det kan också vara så att dina vägledare var med dig för att skänka dig det du behövde. Via healingänglar.
Hej!
Tack för ditt fina svar!
Tack själv 
Vill gärna ställa en fråga angående en öppen syn som jag hade 4 dagar innan jag fick se den gröna cirkeln.Satt i mitt vardagsrum mitt på dagen,då jag fick se en syn som sakta öppnades för mig.Den var liten i omkrets,det var svårt att se var det var jag såg förnågonting.Bakgrunden var mellanbrun och snett tvärsöver var det ett ljusare smalt fält.Ungefär som en stav.
Har haft tidigare syner,men har aldrig upplevt en syn som har sakta öppnats sig.Det kändes lite obehagligt,måste jag säga.Första tanken var att någonting skulle kunna komma ur denna bild jag såg.Vilket det inte gjorde! Har någon haft en liknande erfarenhet här på sajten?
Jag tyckte att bakgrunden kunde påminna om trä,och det ljusa fältet lite snett över,kanske kunde vara ett dörrhandtag? Betyder det att en dörr ska öppnas för mig mera andligt.Är det någon som har en teori om detta?