Avläsning/Vägledning
För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur) kan lägga er önskan om detta i den här tråden.
Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!
Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!
Be om eventuella svar via pm om du önskar så.
Tidigare tråd:
http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4fb0bbe4d3b4fd7ec6000d5f-avlasningvagledning
Sajtvärd på Övernaturligt
Läs av mig om ni kan
Jag vill bli avläst. helst i pm. om det är nån snäll själ som känner för att ta itu med mig och mina komplicerade problem. Jag ger feedback. :)
Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja bli avläst. Här eller på PM spelar ingen roll. Tack på förhand :)
Hej!JA TACK läs gärna av mig,det hade varit mkt spännande,spelar ingen roll om pm eller här på sidan//Kram Linbam

Hej! Jag skulle vilja bli avläst, pm// Wictoria
Jag skulle jättegärna bli avsläst!V :)
Skulle jättegärna vilja bli avläst i pm. :)
Hej! Jag vill gärna bli avläst, hellst via pm. Hör av er om ni behöver bild eller någon annan info 
Hej! Jag övar gärna på att läsa av! Skicka bara ett foto på dig själv i PM, Gärna profilbild så man ser ögonen tydligt. Vänliga hälsningar Stephanie
Jag skulle vilja bli avläst via pm! :)
Tack på förhand! Btw jag ger feedback!
Jag skulle gärna vilja bli avläst då jag har rätt så många problem just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra eller vilken väg ska ta.
Gärna i PM om nån känner sig manad. :)
- Therese
- Therese
Hej alla
Jag skulle bli evigt tacksam till den som vill ge mig en avläsning.
Skulle verkligen behöva lite vägledning just nu :-/
Those who don't believe in magic will never find it 
Hej!
Vill gärna bli avläst i PM. Funderingar hur det ser ut med jobb etc i framtiden..
Jag vill jättegärna bli avläst jag med, i pm :) Kan skicka bild om så önskas.
Jag har mycket funderingar kring framtiden, så om någon kunde hjälpa mig att säga något om det kommande året så vore jag jättetacksam. Helst via PM (jag kan skicka bild) 
jag skulle gärna vilja bli avläst. här eller på pm, vilket som funkar bra :)!
Hej Hej!
Jag skulle gärna vilja bli avläst. Skicka pm om du är intresserad! MVH/Pernilla
Vill tacka brusida så mycket för avläsningen, prickade min personlighet till 100%:-)) fortsätt med det du gör:-)
Hej,oj så spännande det låter att bli avläst, jag skulle oxå vilja bli det om det finns tid, tack å kram =)
Tack själv David86 för din avläsning, den stämde bra! :)
hej vill gärna bli avläst. här eller via pm. skickar bild om det behövs! mvh Angelica
Hej! Jag skulle vilja bli avläst… Skicka PM, jag skickar även en bild om det skulle behövas :)
// Josefin
Måste säga att "brusida" är otroligt bra på att läsa av och vägleda! Allt hon skrev om mig stämde och jag kommer verkligen fortsätta ha kontakt med henne så länge hon känner för det, för jag har faktiskt aldrig varit med om någon som beskrivit mig så bra på det sättet som hon gjorde! så tips tips till er som vill bli avlästa eller liknande!
KRAM
Hej!
Blir tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig. Behöver lite vägledning om hur min hösten ser ut, vad gäller arbete, hälsa, hem osv
Hoppas ni har tid o lust att hjälpa mig.
Må så gott
Grisel
Har varit borta ett tag då jag inte varit i balans för att läsa av. Börjar försiktigt med nya avläsningar. Med respekt för att avläsningar kan bli privata lägger jag dem i PM. Jag hoppas respekten tillbaka finns att ge respons på avläsningarna. För min del är all respons viktig, både vad som stämmer och inte.
#Mindfull va bra! Åhh va kul :-) Du kan lita på att jag kommer bli jättetacksam och absolut kommer ge feedback :-)
Vill väldigt gärna bli avläst! Helst i PM, skickar bild om så behövs! :)
Jag skulle jättegärna vilja bli avläst särskilt angående några saker som kommer att inträffa, skicka helst i PM! Jag kan sända en bild om ni vill ha det. Lämnar såklart feedback.
Jag skulle gärna vilja bli avläst speciellt om min framti, skicka helst i PM! Jag kan skicka en bild om ni vill ha det. Lämnar feedback.
Skulle även vilja ha lite vägledning om hur min hösten ser ut, vad gäller arbete, hälsa, hem bland annat.
Jag skulle gärna bli avläst.Skickar feedback så klart..
Jag skulle också väldigt gärna bli avläst. Skickar bild om någon känner sig manad :)

Skulle bli tacksam om någon ville vägleda mig lite. Gärna via PM.
tack på förhand!
Vill ge positiv feedback till Mindfull eftersom han läst av mig och sagt en hel del saker som stämmer. Har haft otrolig trevlig kontakt med honom!
Kan man be om vägledning från eller kontakt med andra sidan? Om det är möjligt och någon vill försöka nå ett djur som dött av okänd anledning skulle jag bli mycket tacksam. Ägaren är förtvivlad och även jag då omständigheterna är mycket oklara och ingen förklaring har kunnat spåras vilket gör sorgearbetet så mycket svårare.
Tar det helst via pm och kan bifoga bild på katten.
Tack brusida för avläsningen. jag kan inte fatta att man göra så exact och personlig avläsningar. Precis allt stämnde på mig. Brusida- jag skickar pm till dig och förklarar mer ingående vad du fick fram om mig jag är svårläst i verkligheten oxå.
Var så lite chb! :)
Skulle gärna bli avläst,behöver lite vägledning nu,via pm.
Tack på förhand
Sedan inlägg #28 har jag fått flera frågor om avläsning. Jag har inte glömt bort er som skrivit, men inte haft tid. Svar kommer!
Hallå, skulle jättegärna bli avläst om någon kan och har tid eftersom det alltid är en själv som gör på andra ^^ Skriv via Pm, tack och kram!
Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.
Jag blir gärna avläst =) PMa mig om du vill göra ett försök =)
Hej, här är ytterligare en som mer än gärna skulle vilja bli avläst/få lite vägledning, då jag efter en mycket lång, mörk period av mitt är på väg upp igen, men inte vet vilken fot jag ska börja gå med. Så om nån har tid och lust, via pm, skulle jag bli jätteglad.
Skrev redan att jag skulle vilja bli avläst, menade då helt och hållet men ni får gärna hjälpa mig med detta med, det är copy-paste från ett inlägg jag skrev så därför kanske lite underligt skrivet =)
Hej!
Det är så att jag har åkt på 3st ordentliga diskbråck i mars dethär året, det är de 3 nedersta diskarna i min rygg som är skadade…
Har varit på magnetröntgen ett par gånger men inget händer på bilderna…
Undrar nu om ni kan få fram nånting om vad som kommer att hända… Jag ska på ytterligare undersökningar i september och till läkare igen 29 oktober, så det tar väldigt länge förrän jag får veta nåt…
Så undrar nu om ni kan se nåt… kommer jag opereras? blir ryggen bra och när isf? om den opereras, blir jag kvitt problemen?
Vet inte hur sådant här riktigt funkar så säg till ifall ni behöver mer information om nånting =)
Berätta allt ni ser om ni får fram nåt, även sånt som inte handlar om rygg kan jag tänka mig att kan dyka upp =P
Tacksam för svar!
Mvh. Otålig =)
Jag vill TACKA brusida för din avläsning och jag vill säga att du är duktig och prickade in många saker som stämmde,om du vill prova/öva igen så är jag villig och tillgänglig
MÅNGA KRAMAR Åsa
Hej! Någon får mer än gärna prova läsa av mig om ni vill öva. Skickar bild om det behövs. Kram, Majsan.
Jag vill gärna ha en avläsning!:) feedback utlovas till dig som tar dig an mig!:)
mvh!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Måste ännu en gång bara säga att BRUSIDA är hur duktig som helst och verkar vara en urgullig tjej så TIPS TIPS!
Kram!
Tack Emma! Du gullig med! :)
Kram
Jag skulle verkligen vara i behov av en avläsnimg ss bjursida om du hinner :-) eller någon annan :-)
Hej igen
Är i stort behov av vägledning. Sedan länge tillbaka verkar det inte vllja gå bra för mig. försöker tänka positivt men trots mina försök att se det som tillfälligt så har det blivit nästan 2 år utan att det vänder i.
Kan det bero på att någon negativ verkar för att påverka mig negativt? Skulle bli tacksam om någon kan läsa av mig. Hur ser ut för mig vad gäller arbete, hälsa, hemmaliv?
Har aldrig velat tro på det negativa men nu känner jag mig väldigt vilsen.
Tack på förhand
Grisel
Hej igen
Är i stort behov av vägledning. Sedan länge tillbaka verkar det inte vllja gå bra för mig. försöker tänka positivt men trots mina försök att se det som tillfälligt så har det blivit nästan 2 år utan att det vänder i.
Kan det bero på att någon negativ verkar för att påverka mig negativt? Skulle bli tacksam om någon kan läsa av mig. Hur ser ut för mig vad gäller arbete, hälsa, hemmaliv?
Har aldrig velat tro på det negativa men nu känner jag mig väldigt vilsen.
Tack på förhand
Grisel
Hej!
Jag skulle väldigt gärna vilja bli avläst! Kul och spännande!!
Ha en trevlig dag!
Hej!
Jag vill gärna bli avläst om någon vill.
Mvh Linda
Jag blir gärna avläst, helst i PM, skickar bild om det behövs och såklart ger jag feedback:)
Kram Drika
Hälsningar
Fredrika
TACK till brusida, så mycket som stämde! Du är jätteduktig.
Herjsan!
Önskar en avläsning!
Gällande jobb boend 0ch mina barn.
Mvh Yvonne.
HEj!
JAg skulle väldigt gärna vilja bli avläst och få någon vägledning, då jag mår väldigt dåligt just nu. Kan skicka bild via Pm om det behövs.
Jag vill väldigt gärna! bild och vilja finns.
Mvh
Vinke vinkar och ber helhjärtat om en avläsning. Skulle verkligen behöva det nu. Gärna i ett PM
Vill gärna bli avläst, vill veta lite om framtiden. Gärna i ett PM. Jag ger gärna feedback.
Hej!
Min käre far, älskad av släkt och vänner, dog chockartat i tisdags. Han led av en cancersjukdom, men han var inte inlagd på sjukhuset. Alltid levnadsglad och positiv. Klagade aldrig. Hans akuta dödsfall orsakades av en mycket elak bakterie som ingen penicillinkur bet på. Han blev 69 år. Inte hade man förväntat sig den här utgången. man hinner inte förbereda sig alls när förloppet är så snabbt.
Är i ett chocktillstånd, mina tårar finner inget slut. Min själ värker som inga ord kan beskriva.
Det jag skulle vilja veta är om någon kan känna av om han har något att säga till mig/oss. Jag vill veta att han är med oss och har det bra, utan smärta. Det skulle vara en tröst.
Finns det något duktigt medium här som kan få kontakt med honom vore jag så ytterst tacksam.
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning
Åsa

Hej Jag vill gärna bli avläst :) Ger gärna fedback om det vills ;)
hej
om någon är online nu närmsta tímmarna Pm mig så övar jag gärna på att läsa av. ÖVNING= inga garantier att det stämmer. all avläsning via pm
Hej! Om du vill läsa av mig så hör av dig i ett meddelande så kan jag skicka bild om det behövs. Hoppas gärna få ett svar på en sak som jag går och grubblar över, utan att avslöja vad det handlar om. Hör hemskt gärna av dig som vill. Med vänlig hälsning/s

Hej
Jag vill gärna bli avläst, har en bild på min sida, den är gammal men jag kan fixa en nyare om någon vill hjälpa mig.
Kram
Hej!
Jag skulle gärna oxå bli avläst. Du kanske kan se vad ja menar o ta ut ifrån det evt annars läsa mej ändå. Tack på förhand. Ger gärna feedback åt dej hur det gick! mvh kram /ver….

Hej!
Skulle otroligt gärna vilja bli avläst! Kanske skulle vi kunna hjälpa varandra? Jag ger självklart feedback om du vill det. Kanske kan du hjälpa mig att förstå något i all förvirring?
Snälla hör av dig! Gärna via PM.
Hej!
Är det någon som vill ta sig tid och läsa av mig? jag är inne i en period där jag har svårt att hitta mitt inre lugn och känner stor obalans i kropp o sinne.
Skulle bli jätteglad om någon ville ta sig tid! och ger gärna feedback!!
Tack på förhand!

Hej!
Träffade en kille för några veckor sedan, som jag fastnade för mycket, men kände samtidigt att jag inte skule ha en chans på en sån som honom. För ungefär en vecka sedan nu så blev jag så fruktansvärt glad, då jag fick ett kort mail/chat-meddelande av honom! Tror att han kanske skickade det när han trodde att jag var online, och jag svarade några timmar efteråt, men.. Jag har inte fått svar av honom efter det!.. Skrev ett glatt men neutralt svar som jag inte tror kan ha påverkat så i något håll..
Nu till frågan: Är han det minsta nyfiken, intresserad av mig..?
Om någon känner att hon/han kan se något om detta så skulle jag vara djupt tacksam om du vill sända mig ett mail om det!..

Annira! Jag förstår dig så väl! Skulle hemskt gärna vilja hjälpa dig, men jag kan inte alls se sånt där. Lycka till!

Tack snälla!.. Skönt att ha någon som vet hur det känns!..
Får jag inget svar här så är det ju bara att se vad som händer, om jag får något svar på frågan så småningom… :)
Hej!
Vill gärna bli avläst av någon. Gärna av brusida som alla säger är så duktig!;)
Behöver lite rådgivning om framförallt yrkesval/karriär samt kärleken…
=)
Hej,
efter att en andlig vän på facebook rekommenderat mig via en andlig insikt hon fick, en tarot läggning registrerade jag mig här på Tarot iFokus och vill köpa en tjänst!
Behöver alltså en riktigt duktig tarotläggare, då min personliga upplevelse av parapsykiska saker inte alltid varit positiv, dvs sann.
Jag vet en del om mitt senaste tidigare liv, framtiden i detta liv, och även vet jag vem jag är om ca 20 år, både genom clairaudient gåva (själv anser jag den nästan vara en förbannelse, då jag hela tiden hör andevärlden, och ibland får jag till mig bilder) och även genom en kvinna som bor i USA och kan oerhört mycket om andlighet.
MVH Tim, 23 år
Jag har träffat en kvinna som har en 6 årig dotter, hon är väldigt intensiv, idag såg jag en sida av henne som va väldigt konstig, hon va helt oregelig och spottade och blev helt vild, hela tiden med ett flin, detta är inget normalt trots.
nån som kan se om något hemsk kan ha hänt henne när hon var liten.
hon heter Katla.
jag blir jätteglad om ni kan få fram nånting.
Vänligen Gunnar
#81 Jag tycker nog inte att man ska läsa av någon som inte själv lämnat sitt medgivande, det handlar om respekt (no offense), och i all synnerhet inte ett barn. Gå på din egen känsla istället och lita på den utan att försöka ta reda på mer.
Förstår vad du säger Amanda. bara det att hon lider och jag vill försöka hjälpa henne, jag har en känsla av det har hänt något när hon va väldigt liten.
iförsig vet jag inte om vetskapen gör det hela bättre, skulle vilja veta hur man ska reagera i dom situationerna när det händer.
Tack Amanda
hej!
har drabbats av tre förluster på kort tid som varit svåra för mig. skulle önska bli avläst för att se om det finns hopp. står även i ett vägsjäl i mitt liv angående min andlighet.
tack <3
#83 Nej, vetskapen gör det nog inte lättare. Var en bra och tydlig vuxen som kan samspela med henne på ett kärleksfullt sätt, det är bra för alla barn oavsett vad de varit med om.
Hej, vill jättegärna bli avläst eller vägledd via mail. Nyfiken. Vore riktigt kul. Hur gör jag? Mvh Marina
Jag skulle gärna bli vägledd. Har ett kompliserat liv och behöver vägledning!!
Är jätte tacksam om nån vill hjälpa mig!!
MVH Emilie
jag och min stora kärlek separerade i fredags och jag mår riktigt dåligt över de då de var hans beslut för att han tyckte jag var känslokall och inte engagerade mej i förhållandet
de jag vill veta är kommer jag få tillbaka honom och hur känner han nu när vi separerat
vad är de han vill igentligen att jag ska ändra på
hej igen vill gärna ha svar via PM
Hej,
Skulle gärna bli avläst i pm om min framtid, är osäker på vad jag vill bli/jobba med och har funderingar på om jag ska utbilda mig eller inte. Skulle uppskatta att få vägledning/avläsning.
mvh Camilla
Hejsan, jag skulle gärna vilja ha vägledning och avläsning om de finns någon som har tid,lust och ork förstås! 
Om de skulle finnas någon så skriv på PM, ni kanske finner mig svår och känner att ni behöver träffa mig så är de okej men fortfarande, skriv i PM.
Tack på förhand! Och även om ni inte har tid,lust och ork så tack för att ni tog er tid att läsa dethär! 
Jag vet att det står ingen information om mig. Jag vill förbli anonym, men skickar gärna bild via mail och förnamn. Vore väldigt glad och tacksam om jag fick vägledning. Något står oklart i mitt liv. Tack jättesnälla om nån har ork och tid.
Jag vill gärna bli avläst, via Pm. Kram
Jag vill gärna bli avläst. Är förkyld hela tiden och har sökt läkarvård väldigt länge men dom hittar inte till problemet, kan någon vänlig själ här ta en titt och se vad som är fel på mig och ge mig en riktning så jag kan pusha läkarna?
Tusen tack!
PS. Gärna via PM
Blir gärna avläst, skulle gärna vilja förändra min arbetssituation om någon vill hjälpa mig med vägledning. Gärna lite om familjesituationen samtidigt.
Mvh Camilla
Heej =) vill jätte gärna bli avläst om någon snäll själ vill? skicka pm isåfall <3
Jag anmäler mig frivillig!
Skicka gärna ett PM :)
Jag behöver nog lite hjälp, om nån vill, skicka ett PM
Hej , jag skriver upp mej en gång till i önskan om att bli avläst .
Är det någon som fått svar här?

Jag skriver också upp mig igen och ber om att få bli avläst.
nej jag har inte heller fått svar
Jag vill bara påminna er om att det inte finns någon "utvald" som gör avläsningar, utan detta sker på eget initiativ.
Ett tips är att ni övar på varandra 
Se också #97 som vill träna! 
#106 Oj, det har du nog rätt i, jag läste in lite för mycket där 
Hej på er
Jag önskar och hoppas att någon ärlig person skulle vilja t sig en titt på ett visst projekt som jag har tänkt att starta igång… svara gärna via PM. Tack så mycket på förhand.
Yantra

någon som vill hjälpa mig att ge mig lite svar på lite saker om mitt liv?
skriv till mig i pm om ni vill hjälpa mig.
mvh Therese
Hej! Skulle vilaj bli avläst.
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Tjo :) Skulle vilja bli avläst om vem jag är, min bakgrund, nutid och självklart framtid :) Ger feedback :) Ganska obvious men ändå, skriv gärna i PM och jag kan skicka bild :)
Hej!
jag skulle så gärna vilja bli avläst 
Hejsan!
Jag vill bara be alla som har hört av sig till mig om ursäkt för jag inte har svarat eller gjort alla avläsningar! Har varit mycket med nya skolan, plugg, leta boende och ta hand om sig själv så jag har lagt det där lite på hyllan kan man säga.
Så om ni läser det här som jag har pratat med men inte gjort avläsningen så ber jag om ursäkt och har tänkt att "börja om". En ny start med avläsningar så det är bara att höra av sig igen så ska jag skriva upp er på en lista som jag ska ta arbeta mig igenom nu när jag är hemma själv i helgen. :)
Och till er som är intresserad av en avläsning som jag inte har pratat med tidigare så skriver jag upp er på en annan lista som jag gör när jag har tid. :)
Kramar och kärlek till alla där ute!
Det gör inget,förstår att du haft mycket,men jag är ju väldigt glad och tacksam om du vill,läsa av mig.Jag ar skrivit här i tråden men vi har inte pratat
#113 jag har också skrivit i tråden om att bli avläst men inte heller just pratat med dig.
Men lovar inte att jag hinner med och när det kommer att bli gjort för er andra. Men ska försöka :) sen får vi se hur långt orket räcker :)
SKriver det här för jag känner mig taskig mot er som har hört av sig.
Kram :)
Tänkte på dom som hade skickat privatmedelande till mig ^^
Men skicka ett medelande så skriver jag upp er. Bild kan vara bra, ålder och namn :)
Kram!
Hej.
Den som vill får träna att läsa mig i PM. Jag ger såklart feedback ;). Lägger in en bild oxå
-kram
What we think, We become
Har du möjlighet att läsa av mig? :)
Vet inte hur pm fungerar men kan nog lista ut det ändå.
Kram och tack!
Hej hej! är en ganska ny medlem någon som vill läsa av mig? 
Jag upprepar #104,
Jag vill bara påminna er om att det inte finns någon "utvald" som gör avläsningar, utan detta sker på eget initiativ
men vi får tacka brusida i #113 som engagerar sig i frågan 
Jag tänker ofta på det brusida fick fram om mig. Det var nyttigt för mig att få ord på kaoset i mitt huvud och det är något som kan hjälpa mig gå vidare. :)
Om någon vill o har tid o lust, så får ni gärna läsa av mig. Ni får skicka i PM.
Vad glad jag blir att du har fått mer klarhet och jag önskar dig all lycka till chb! :)
Kram
Om tid och tillfälle finns så blir jag gärna avläst. Någon som vill försöka? Jag kan skicka foto i PM om du vill ha det :)
Hej,
Jag är i en fas i livet då jag verkligen skulle behöva vägledning. Vart är jag på väg? Vad fanns det för syfte med allt som har hänt? Hur kunde det hända? Behövs bild så skickar jag gärna den i ett PM och får gärna svaret via det också om det är någon som vill hjälpa mig =)
Hej jag har aldrig blivit avläst och hade tyckt det var spännande! Skriv till mig så kan jag skicka en bild, ger självklart feedback! /Josefin
Hej,
Jag vill gärna bli avläst. Behöver ni bild finns en på min sida. PM:a mig gärna. Feedback får ni såklart. =)
Hej,
Jag skulle jättegärna vilja bli avläst. önskar svar via pm. Självklart så får ni respons på resultatet.
mvh
Ja, jag vill mer än gärna bli avläst.
Själklart ger jag feedback.
Hej kära medlemmar! Jag gör gärna avläsning på dem som vill (och ger vägledning i samband med det) till dem som vill hjälpa en kille hålla sin intuition på topp! Kramar / Andreas
Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se
Hej Andreas,
Det var en fin gest!
Vill du nämna det här? 
#133 Tack ska du ha! Done. /Andreas

Hej Andreas!
Du får jätte gärna läsa av mig! Jag skulle verkligen behöva lite vägledning just nu! Tack!
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Hej Andreas, du får jätte gära läsa av mig, har en bild på mig på min sida. Så tryck på mitt namn så ser du bilden. Ger självklart feedback
-kram, tack i förhand
What we think, We become
hejsan!
Alldeles ny här på sidan! Vill gärna bli avläst. Helst då i ett pm om jag förstår allt rätt.
Kramisar från väldigt förvirrad skånetös
#136 #137 #138 Jag kontaktar er så snart jag läst av de fick tidigare under dagen, skicka gärna ett mail till mig på sidan om jag glömmer att kontakta någon av er! Tack för att ni låter mig läsa av er, mumma för intuitionen:) / Andreas
Hej Andreas,vill du läsa av mig med helst pm
Kram
Andreas: du får gärna läsa av mig oxå! =)
Hej Andreas! Du får gärna läsa av mig :-D
Andreas: Du får gärna läsa av mig om du vill, helst i pm :) skulle gärna vilja få vägledning om vad jag ska jobba med/plugga till.
mvh!
Hej!!
Jag är i stort behov av vägledning just nu. Det finns en kille som jag är väldigt intresserad av. Ibland får jag för mig att han känner likadant tillbaka. Snälla, jag behöver hjälp och veta hur jag ska göra, om jag ska försöka ta kontakt med honom eller bara låta det vara?
Tack på förhand!
Hej skulle gärna villja bli avläst :)
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Kan någon läsar av mig?
och så undrar jag om någon kan känna hur min guide ser ut?
Pokemon hundar och konst
Hej om någon vill så får den gärna öva på mig:)
Hej!
Jag skulle bli oerhört glad ifall någon kunde läsa av mig! Jag har så många orosmoln i huvudet att jag snart blir galen, haha. För närvarande är jag mest orolig över mitt kärleksliv, huruvida jag kommer träffa någon snart eller ifall jag kommer förbli ensam.
Tack på förhand!
Hejsan!
Undrar om det finns någon där ute som kan ge lite vägldening eller liknande, skulle vara oerhört tacksam isf. :)
Älvses> skrev fel . Svaret hamnade i borttappat tråden! Det jag ser är förändring. Förnyelse!
#152 Jag kollade i den tråden där du hade skrivit fel, tack så jätte mycket.
Mina glasögon har faktiskt gått sönder haha så måste fixa nya nu… när jag orkar att göra det! Hihihi
Ser du något mer? Kram 
När någon kastar sten mot dig, ge bröd tillbaka.
Hej! Jag skulle bli oerhört glad om någon själ där ut skulle vilja läsa av mig. Är väldigt intresserad av dessa ting :)
Gärna i Pm :)
Gammal tråd, vi har startat en ny: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/50732049d4ebea6f5d0429f8-avlasningvagledning?discussions-1
Jag låser här eftersom det är mycket enklare att bara ha en tråd igång.