Två frågor
Kan nån här inne se om det spökar i mitt hus bara genom att se på ett kort?mDet låter väldigt otroligt, men måste fråga. Ofta när jag somnat och vaknar jag av ett ryck och hela kroppen skakar, trodde det berodde på kroppen, att man var trött , men nån på tvn sa att det var spöken som skakade i sängen. Vad tror ni?
Händer det något annat hemma hos dig som får dig att misstänka att du har gäster? Jag har svårt att tro att andar bara skulle ge sig till känna genom att skaka på sängen, utan finns dom där så gör dom nog andra saker också.
Kroppen kan rycka till när man är på väg att somna, ska visst ha något med kroppens avslappning och misstolkning i hjärnan att göra har jag läst. har själv upplevt det några gånger, och fruktansvärt irriterande är det 
Vissa här kan se det på kort. Lägg upp en bild och så kan vi säga vad vi känner ;)
Fast det är som Rublebee säger. det kan bara vara ryckingar. Eller så kan det vara att du nästan hade en astral travel? Man får inte direkt ryckingar av det utan mer en vibration. Fast ladda upp en bild! :)
Skulle tro att det mer är en sömn-fråga än en spök-fråga.
När man vaknar med ett ryck så där så kan man vara lite skakig samtidigt. Helt normalt och naturligt. Kroppen och hjärnans sömncentral är inte i synk liksom.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Kan man lägga in en bild och sen ta bort den?
Du kan själv hantera ditt inlägg inom en timme, sen får du be oss moderatorer om hjälp.