Bisättning idag..
Idag är dagen för bisättning för min stora kärlek. Har valt ut kläder och tar även med smycket vi båda har (symbolen på bilden) och trär det runt halsen. Jag hoppas jag är stark nog att klara detta. Men jag vill vara med. Jag vill se, jag vill känna och röra.
Även fast jag vet att han inte är där, men han kanske står och tittar på.
Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..
Det går fint ska du se, lita på att han ser dig och älskar dig också. Tänker på er!
Ja, jag säger samma sak som amandla! Jag tänker på dig/er!
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack :) Har haft otäcka drömmar dom senaste dagarna om att han inte kände för mig osv. Men tack o lov var det bara mardrömmar.
Spelar ingen roll hur han ser ut nu. Kärleken är lika stark, och ingenting kan skrämma mig. Inte ens döden..
Jenniiieee.En liten fråga här…Idag är dagen för bisättning för min stora kärlek..
vad menar du?????
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jenniiieee.
.Du!!!..
O så fina smycken..O han är med dig…
Lena.
Tror TS menar urnnedsättningen (eller vad det nu kallas).
Hej alla.
Med bisättning menar jag påklädning och nedläggning i kistan. Det gick bra och kändes bra att få göra det. Lämnade ett halsband och en ring. (Som en symbol)
Denna man som avlidit under tragiska omständigheter är mitt livs stora kärlek och min nyfödda dotters pappa. Hon hann bara bli 3 månader :(
Sådan kärlek kommer jag aldrig uppleva igen, sådan samhörighet. Men jag är glad för tiden jag fick med honom. Och evigt tacksam..
Jenniiieee..Låter som en tung men änd fin dag..
O ber så himla mycket om ursäkt..
Lena.
jenniiieee
Det saknas ord!
Din styrka i din sorg är beundrandsvärt!
Han är med er!
Tack för era fina ord. Det är mycket rörande.
Tror han var med oss, det kändes så. Men det var inte han som låg där längre. Det var hans vackra skal.
Tror att man ska vara med vid sådana tillfällen om man orkar. Det hjälper nog lite i sorgearbetet för det är det absolut sista man kan göra, personligt för den personen.
Åh, känner med dig!
Jag visste inte vad bisättning var för nåt, men jag var på minnesgudstjänst när min pojkvän dog.
Det var öppen kista och jag fick se och röra honom för sista gången och ta farväl. Det var väldigt tungt, men det kändes ändå bra att få ta farväl av honom kroppsligen. Jag lade ner blommor, brev, min guldring.. smekte hans händer och kind.
Jag beklagar din sorg! Jag hoppas att du och din dotter har styrka inför framtiden nu. Han är med all säkerhet med er! Min pojkvän är med mig väldigt ofta. KRAMAR OM.
Snyyft detta var rörande! Du känns så stark å lugn och bra att du orkar skriva av dig:) Styrka och varma tankar till er:)
Tack :) förstår hur du menar. idag hade vi minnesstunden tillsammans allihop. Och igår var bisättningen. Det kändes också bra. Fast man ville ju inte gå därifrån eller sluta röra.
Gav han faktiskt en sista puss på munnen och dotterna första nalle.