Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1497 ggr
mikaoj100
0

de är med mig!

hej.

jag har känt länga nu att något är med mig. det är läskigt och ibland känner jag de JÄTTE starkt. jag vet inte hur jag öppnar mig helt och vet inte om jag vågar. de tar jätte mycket energi. ibland står de och stirrar på mig och de är sjukt obehagligt!

när jag låg och skulle sova på eftermiddagen (jobbig dag). så känner jag att någon klappar mig på kinden. kände de 100%. trodde att de var mamma så jag öppnade ögonen för att säga att jag inte sov men ingen var där.

en gång när jag höll på att somna på bussen så hörde jag en röst i mitt huvud som sa 'shjoakim'! (heter joakim)

är rädd och lite glad för att jag känner saker inte vissa andra kan. men jag är så ung så jag vet inte hur jag ska hantera de hära? är 13 lite av de som händer kan säkert vara min fantasi men de jag berättar nu är de jag är säker på!

snälla om du vet eller har gått igenom samma sak som jag, snälla hjälp!

Fjäril
0

Hej mikaoj100,

Ja det finns mycket fint runt oss och tack för att du delar med dig!

Eftersom du "bara" är tretton år så känner jag att mitt bästa tips är att du talar med en vuxen i din omgivning. Berätta hur du känner. De lyssnar säkert!

Det finns absolut inget att vara rädd för, men som sagt, jag rekommenderar dig att tala med en vuxen i din närhet eftersom jag anser att det vore oansvarigt att gå in på vad/hur saker fungerar med någon så ung, via internet.

Hoppas att du förstår!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Norpan88]
0

Fina upplevelser. Du behöver inte vara rädd alls. Det är troligen släkting eller skyddsängel som vakar över dig, kanske även guide.

Mina skyddsänglar brukar väcka mig om nätterna om jag snarkar för mycket (skratt) .. då brukar dom antingen putta till mig så jag vaknar, eller att tv-kontrollen ramlar ner i golvet.  Det är iallafall där jag märker av dom mest.. och sen vid fara osv.

mikaoj100
0

Tack så mycket fjäril ska försöka :) Norpan, aa de kan de vara :3