Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 609 ggr
Morsan1
0

Bokinköp

Idag har jag köpt två böcker.

Nr 1: Lilla pendelboken av Pehr Trollsveden. Jag ska nu pendla över mina chakran. Ska bli skoj att se vad som händer när jag pendlar över Baschakrat (underlivet). "Fialotta" har fått alldeles för lite "energipåslag" på sista tiden, jäkla forum!!

Nr 2: Besök från andra sidan av Sylvia Browne. Såg henne på tv och gillade inte riktigt henne, har sett er skriva om henne. Var tvungen att läsa lite vad hon skrivit innan jag bildar mig en uppfattning.

Elisabeth-J
0

Eftersom formet är så beroendeframkallande finns ju risker för skilsmässor, så ta hand om din man lite mer morsan! *asg*

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morsan1
0

Ja jag får nog göra det. Frågan är vad som hjälper mest. Sex eller hjälp med hemmet/ barnen???

Ha ha ha

Elisabeth-J
0

#2 Han behöver allt!!! Skrattande

Elisabeth 

drutten53
0

asgarv  hemmet o barnen skulle jag rekommendera…så är det här..för datan o forumet sköter jag  hi hi

Bybo
0

Morans! Lilla pendelboken har jag haft stor glädje av ;-) Fast inte som ni tror då…haha…

Elisabeth-J
0

#4 Snart har du en alldeles egen dator också och då får väl din stackars man knappt se dig??? Men vi är glada för att få ha dig här Skrattande

Elisabeth 

evawa
0

Skrattande Ja morsan om pendeln snurrar åt fel håll ja då vet du att det är dax att fylla på fia lottan…Du kan väl informera vad du tyckte om böckerna sen..

Vem vet pendeln kanske blir årets leksak/ julklapp? Din karl ska var tacksam att detta forum med tips och råd finns, det är ju han som får sköta balanseringen…

Eva

drutten53
0

asgarv till evawa..den var bra…hi hi..snurrar den inte allt då är den helt TOM..sen morsan1…om du pendlar över din man..o den står still och något annat börjar pendla..då är den full   asgarv

EwaKristina
0

Evawa!!Är nu helt slut,skrattat så jag nästan kiknaSkrattande

Chatrine
0

Ni är inte kloka på en fläck!! hahahaSkrattande

drutten53
0

haha ha  och på den fläcken halka du på oxå  ha ha haSkrattande

många hala fläckar på detta forum

evawa
0

ja hi ha….nu morsan kan du inte skylla på huvud värk för pendeln ljuger väl inte???  ha ha drutt plutt va kulSkrattande

Elisabeth-J
0

#7 Hahahaha chakrabalansering Flört

Elisabeth 

drutten53
0

asgarv…det beror ju på vilket huvud morsan 1 kommer med förstås…asgarvSkrattande

evawa
0

hahhahahahahahahaha totalt asgarv…… undrar vilket huvud???men drutt fyyyyyy på dig!!   hahahahahiho

drutten53
0

men evawa…vad nu då..vad tänker du på  liten förklaring tack..vet du eller ni..vad är det som börjar på k och slutar med k..som stoppas i något som börjar på f och slutar på a….huvudbryd  hi hi hi

Elisabeth-J
0

Men hallåååå!!! Skrattande

Elisabeth 

Soffe
0

nä nu tror jag att jag kreverar här..era snuskfior! Nä förlåt jag missuppfattar nog :) Ni kanske ska lägga till en tråd här med bara snusk? Det här är ju så övernaturligt det bara kan bli..

Skrattande

drutten53
0

du evawa..ska vi tro på morsan1 att det var pendelboken hon köpte..hon har varit tyst nu ett tag..hon kasta in inlägget..sen försvann hon…undrar om hon pendlar på gubben  (ups)

evawa
0

jaaaaa dom håller på att balansera::: verkar var väldigt i obalans det tar sååå lång tid att fylla upp med vit ljus energi…

hipp hopp va kul vi ärSkrattande

soffe har bra ideer,, varför inte en singel sajt här på fokus?? det är såå tråkigt att balansera själv och så dyrt att boka hjälp…

Soffe
0

Ja en singel sajt..o där kan man kanske ge tips på hur man som partners kan balansera varandras energier med pendeln :) Vad man som partners kan använda pendeln till..oj hur låter det egentligen..

Tiia
0

FörvånadSkrattande

drutten53
0

men hallååå säger jag med…det är kork i flaska…kram

ha en bra dag  hi hi

Morsan1
0

Hej snuskfior!

För information: Jag pendlade inte över Mäster igår. Jag kände mig febrig och allmänt skruttig. Men så fort jag känner mig bättre ska vi jobba på balansen!

Drutten du är härmed ordförande för snuskföreningen här på forumet! Ha ha ha Evawa blir vice ordförande!

Kram

Soffe
0

Vem blir sekreterare? Skrattande

drutten53
0

vad då snuskföreningen..ja har inte sagt något  om du tolkar detta och ser en annan vinkel på detta är upp tilll dig morsan…..kork i flaska är väl inte något snusk….hi hi..o varför jag  det var ju evawa som börja…hi hi  så låt hon ta jobbet..nmitt jobb är bara att se till att evawa sköter sitt..hi hi..kram vänner…

har vart på ÖB idag igen…nu dammar det i börsen…hi hi..

vad trälig sajten är nu då seg o seg

Morsan1
0

#25 Jag tycker du verkar väldigt kvalificerad till jobbet som sekreterare i snukföreningen.

Välkommen!

Ha ha ha

Kram på dig

zeretki
0

Jag tror Soffe anmälde sig där. ;) Själv är jag oskyldig och oskuldsfull som en liten rosa fluffig ängel. :)

Morsan1
0

Jo tjena Freja, du är mer förtappad än någon av oss andra!! Ha ha ha

drutten53
0

håller fullständigt med dig morsan…freja42 är fullfjädrad  tänk hur många hon har haft och har i garderoben..vi väljer henne istället..hi hi  kram

zeretki
0

Jag kan vara inkastare i eran klubb. :)

drutten53
0

asgarv…ja det förstår jag att du kan va inkastare..då är dom både slut o slutkörda…vi vill ha friska fläktar…kram

fy vi har stul på nätet här…segt som attans…

storkenflyger
0

De börja med att någon köpt en eller va de två böcker Struntsamma De sluta med seg data Därimellan asgarva jag