Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1107 ggr
Miss_Mia
0

Fantiserar jag?

Hej, Jag har många gånger i mitt liv känt att det är något där. Jg har till och med tyckt att jag sett någon som inte "passade in". Min mamma och mormor är/var "häxor" som mamma kallar sig…de båda har/hade en stark intuition vilket visar sig på olika sätt, men aldrig att det sett eller hört andar. Jag var det senast halvåret varit på två andliga healingar. Hon som utförde dem sa att jag har en stark intuition och hon tycker jag ska våga släppa fram det och låta mig utvecklas mer i det. Första gången jag var där hände en lite underlig grej, helt plötsligt kom det en hel samling andar som inte hade något band till mig. Efter en stund fick hon fram att dessa andar följt mig sen att jag var på en äldre kyrkogård någon månad innan. Andarna trodde tydligen att jag kunde hjälpa Jag har på senare tid haft "spöken" hemma. Jag mailade henne och frågade vad det handlade om. Hon berättade då att det var min mormor som var här med en väninna och försökte få mig att inse att jag måste andas och ta hand om mig själv på alla sätt. Vid ett flertal tillfällen har jag på senare tid upplevt saker jag inte kan sätta pekfinger på. Exempelvis…igår var jag på en äldre kursgård. När jag gick in i ett rum kändes det som att jag gungade till och en våg av energi gick genom min kropp. Jag fick helt plötsligt bilden av en vitklädd kvinna och ett barn i en vagga. Kvinnan var ledsen av någon anlednig. Samtidigt kom en man med gamla militär kläder …typ nå generals aktiga. Han fick fram och tillbaka i rummet. Efter en stund fick jag känslan att jag fick skäll av honom, att han stod bakom mig vid mitt huvud och skrek. Nu en fråga från det skeptiska jag: har jag för stark fantasi? Eller om det verkligen är så att jag har förmågan, hur ska jag hantera den och våga utvecklas? Och hur gör jag?

mikaoj100
0

jag är typ i samma ställa som du. jag vet själv inte om de är fantasi. de är en sida som tror och nästan vet och en annan som säger att de är bullshit.

vad menar du med andliga healingar?