MINA SAKER ?
hej det är så att jag ALLTID lägger mina kläder jag har tvättat i gaderoben !
men dagen efter kan dom bara vara borta (ingen går in till min gaderob utan jag) jag vet att jag inte lägger dom någon annan stans , men sen efter 1 månad kan jag hitta dom igen ?
vad beror detta på ?
SNÄLLA SVARA !
Hej.
När du hittar de igen…ligger då de i din garderob?
Jag hade ett par byxot som försvann..men dök upp igen efter ett par dagar på det stället där jag vet att jag hängde de.
Kanske är nån som busar med dej?
japp dom ligger precis på samma ställe !
jag känner mig ju helt korkad och tror jag är dum i huvudet !
Men nu vet jag att jag inte är ensam
tack för svar ! :D
Hhaha..du behöver INTE känna dej korkad eller dum i huvudet. Säkert är det att någon busar med dej och flyttar på dina kläder.
För visst skulle man se om de låg där eller inte.
Kram på dej.
haha skönt att höra !
Kram kram !

samma saker händer för mig ibland..saker som jag vet ska ligga på en viss plats är helt fusvunna ett tag å sen finns de där igen som om nån gömt dem under en "osynlighetsduk" eller nåt..jättekonstigt!
hmm , märkligt ..
jag har läst i en tidning att det va små väsen eller liknande , men vet inte om det stämmer..
Jag personligen tror inte det är små väsen eller liknande…kan inte tänka mig att dom skulle vara intresserade av dina kläder. Men vad då, allt är möjligt..!
Snarare är det någon större förmåga som busar med dig. Och som inte menar något illa.
ja såna här saker känner man ju igen… är med om liknande saker ibland, senast var det plånboken som bara försvann, jag vände upp och ner på allt, letade som en galning i flera veckor utan resultat..
natten till fredag fick jag bara för mig "snart hittar jag den" sen på fredagmorgon när jag öppnade dörren på en av mina bilar så låg den i bilen, där jag vet att jag letat 4-5 gånger minst.
har även en sak till som är försvunnen, som har försvunnit ur ett låst hus och ej än återfunnits. så lite märkligt är det ju. Ny här och detta blev mitt första inlägg, intressant forum! sorry för trådkapning…. Mvh Nyfiken_