Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 8067 ggr
älvses
0

Drömmer om dött barn.

Haft återkommande drömmar om att jag är gravid och mitt barn i magen dör. Varje gång. Och blir så jäkla ledsen i drömmen. Drömde en gång att jag kunde ta ut barnet och det låg i en genomskinlig hinna med vatten då det sprack och mitt barn dog i mina händer. Inatt drömde jag att jag var gravid igen och att det blev något fel och att barnet var dött så fick "föda" fram det ändå och hade det i min famn och bara grät och ville behålla det, få det att leva igen. Det var liksom inte meningen att barnet skulle dö för ville så gärna behålla det. Varför drömmer jag om detta? Börjar bli jobbigt att drömma om samma sak hela tiden då jag mår så dåligt av drömmen även fast det "bara" är en dröm..

När någon kastar sten mot dig, ge bröd tillbaka.

Krissegy
0

Hej det låter som en väldigt hemsk dröm. Su kanske ska pröva skicka till inlägg till "Drömmar" iFokus. Så kanske du får fler svar

-kram

What we think, We become

älvses
0

#1 Ja, kanske men jag tänkte att jag ger det ett försök här eftersom att jag är mest aktiv här och att det finns en kategori under "Drömtydning/tolkning" Men tack för ditt svar. Får vänta och se =)

Amandla
0

Det kan ju såklart handla om en längtan efter barn och därmed ängslan för att det inte ska gå bra, men ofta handlar drömmar om graviditet, förlossning och nyfödda barn om förändring, nystart etc. Är det något du vill eller planerar att förändra? Flytta till exempel, ny utbildning osv.

älvses
1

#3 Gjorde dock en abort för ett tag sen och tänker att det kan påverka också såklart men känner att när det är en återkommande dröm som jag mår så dåligt efter lär ju ha något syfte eller så.

Ska börja på comvux då gymnasium inte fungerar för mig sen vill jag ju såklart förändra lite grejer med mig själv.. T ex, våga ta chanser och lite annat..